Sziasztok,
a tortenet nagyon regen kezdodott de meg most is tart.... talan arrol szolhat, hogy hogyan mentsuk meg magunkat....
kicsit kilogok a sorbol mert a tortenet semmikeppen sem klasszikus szakitos story es a korom is az itteni atlag felett van - 34 leszek hamarosan ha megerem......
de talan lesznek erdeklodok, akik vegigolvassak meg akkor is ha tul hosszu lesz majd....... :)
fuggony:
tortenik: 6 evvel ezelott
szinhely: munkahely - letszamhoz kepest jelentos szazalekban fiatalok, holgyek nagyreszben
szereplok: Zsofi - nagyon aranyos kedves, de hallgatag (ez kesobb nagyon fontos lesz) a korahoz kepest tapasztaltalatlan es naiv (akkor 28 eves)....
Georgina - erzelemgazdag, rendkivul erzekeny talan eppen ezert nem kelloen hatarozott (akkor szinten 28)
a bolygo hollandi (kesobbiekben bh) - EN azaz a szemet ferfi... (van benne igazsag is nem csak onironia)
Prologus es minden mas helyett a tortenet roviden :)
10 ev nagyon kemeny es megviselo melo utan leleptem Bp-rol egyik pillanatrol a masikra, uj teljesen mas jellegu munkat talaltam es nagyon komolyan elgondolkodtam azon, hogy talan itt az ideje annak, hogy a holgyeknel ne csak a szexaulis teljesitmenyt vegyem alapul hanem, egyeb opcioikat is megtekintsem. Azaz elhataroztam, hogy az eddig udvarlas-seta-osszebujas-kovetkezo seta-kovetkezo vacsi-SZEX csomag helyett bevezetem a nyitott-beszelgetos-onmagatol tortenos uj tarifacsomagot. Azaz megvaltozattam azt a korabbi dontesemet, hogy semmikent sem megyek bele allando partnerkapcsolatba. Ez termeszetesen nem jelenti azt, hogy kerdoivvel jartam csajozni, de mondjuk tenylegesen nyitottam ebbe az iranyba.
Az uj meloban szinte egy felev utan talakoztam Zsofival ereztem is, hogy O egy lehetseges alanya lehet a tortenetemnek, de meg nem szilardult meg bennem a dontes, valamint volt meg egy futo kalandom is. Igy aztan a nagyon kedves udvarlason kivul nem tortent semmi. Az uj videki melo kifutott - tudtam elore, hogy csak egy ev - kereses indul. Uj melo van - szinten nem Bp. - kb 1,5 - 2 honappal a kezdes elott kiderul, hogy Zsofi is akkor es ott kezd. HURRRAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkalmi leepitese indul, Zsofival randik indulnak.... minden klappolni latszik.... Probaltam nagyon vigyazzni Ra.... Hosszu csokokon es setakon kivul semmi ne tortent mindaddig amig meg nem teremtett(em)uk a kozos elet alapveto lehetosegeit.
Hat mi ne mondjak csodalatos volt.... NAGYON.... gondoltam en elarvult hulye gyerek megfogtam az isten labat....
Egy bibi volt, Zsofi nem volt egy beszelgetos alkat.... en viszont nagyon lelkizos tudtam lenni... ebbol voltak az elso konfliktusok.. amelyek altalaban Zsofi hazakoltozesevel vegzodtek.... amelyekbol 3-4 nap mulva visszakoltozes lesz.... (asszem ebben szerepe van az O tapasztalatlansagnak is....)
Hat ha mar uj melohely es uj varos, nezzunk korul....
Korulneztem es lam ott ul a szemben levo asztalnal Georgina... Nagyon kedves es csinos lany, rendkivul erzelemgazdag es nagyon lelkizos-beszelgetos... Gyorsan kiderul, a problemaink hasonloak.... roviden soha annyit nem ultem ejszaka az erkelyen mint Vele es soha senkivel nem beszelgettem annyiszor reggelig....
Balhe kitor szerelmi haromszog felall..... rettenetes idoszak...
Georgina kilep a tortenetbol - ferjhez megy, nagy nehezen 11 honapig birja..
6 eve zsofival nem tudtuk sem elengedni, sem veglegesen megtartani egymast....
Allando huzakodas es szenvedes utan, most kiborult a bili Nalam.... nem tudok kilepni Zsofi korebol, de most benne sem maradhatok.... A tortenetnek kozel sincs vege, a bolygo_hollandi orokke keringhet a vilag tengerein....
Holgyeim: ne sz@rakodjanak, meg ha fajdalmas akkor se - azaz vagy szalljanak le a bicajrol, vagy tekerjenek kemenyen
Tanulsag van fefiak szamara is: a hosszas bolyongas utan mar ha akarsz sem tudsz egy helyben maradni talan
PS: ha van erdeklodo folyt kov. - rendkivul sok erdekes dolog tortent hat ev alatt.... :D
PS2: mindenkitol elnezest elore is az ekezetek miatt.... qrva megszokas.... :)
A cannes-i és párizsi napokat lassan törlöm ki az emlékezetemből, mint kósza csipát. Budapest más, mert a jelszó is közelebb áll a sporthoz: vagy szálljanak le a bicajrol, vagy tekerjenek keményen. A Tour De France országából mi sem mondhatunk mást.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 09:37:01
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 09:37:37
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 09:38:08
tommboy_ 2008.05.26. 09:39:52
feco42 2008.05.26. 09:41:47
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 09:45:00
Barakis (törölt) 2008.05.26. 09:46:17
shopgirl · http://shopgirlmeans.blogspot.com/ 2008.05.26. 09:48:13
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 09:48:17
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 09:48:42
Rebelde 2008.05.26. 09:48:44
Itt asszem senki sem tudja, hogy mit akar, tessék eldönteni...már rég el kellett volna dönteni
feco42 2008.05.26. 09:49:30
nekem valahogy nagyon zaza az egész, de lehet, hogy csak azért mert ma nem kétlábbal járok a földön. "
Hanem? Neggyel? Az mondjuk stabilabb, az teny :)
tommboy_ 2008.05.26. 09:49:39
szerintem csak mérlegelés kérdése
Barakis (törölt) 2008.05.26. 09:50:08
Hebron: kötve hiszem, hogy Zsófi tudott volna mindenről.
m.gray 2008.05.26. 09:50:58
m.gray 2008.05.26. 09:52:32
meg.mondom 2008.05.26. 09:52:51
Rocks 2008.05.26. 09:53:15
bolygóhollandi, Te is leszállhatnál a bicajról... vagy próbálhatnád keményebben a mongámiát...
Barakis (törölt) 2008.05.26. 09:54:19
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 09:54:52
" zsanett- a nöiesen tökéletlen 2008.05.26. 09:48:17
nekem valahogy nagyon zaza az egész, de lehet, hogy csak azért mert ma nem kétlábbal járok a földön. "
Hanem? Neggyel? Az mondjuk stabilabb, az teny :) ""
stabil jelleggel gurulom::)
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 09:56:39
Barakis (törölt) 2008.05.26. 09:56:50
"hogy talan itt az ideje annak, hogy a holgyeknel ne csak a szexaulis teljesitmenyt vegyem alapul hanem, egyeb opcioikat is megtekintsem."
Szex: Zsófi
Egyéb opció: Georgina Megoldotta... :D
Így talán értelmezhetőbb... :)
Frigyesur (törölt) 2008.05.26. 09:58:24
feco42 2008.05.26. 09:59:58
Chinese 2008.05.26. 10:02:11
Kedves posztíró, ha azt tényleg el is hiszed, akkor az a legnagyobb baj!
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:02:41
A nem beszél sokat, és a baszik megszólalni azért picit más... Gondolom a hallgatag itt azt jelenti, hogy gyk véleménye se nagyon volt sőt kifejezetten alkalmatlan a kommunikációra ami azért nem olyan jó.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:04:46
Zahara 2008.05.26. 10:04:49
(Mellesleg nekem az író sem szimpatikus. Úgy keresett csajt, mintha kiskutyát választana. A stílusa meg gáz.)
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:05:34
Ez a megfogalmazás talán jobban tükrözi a posztírót: aki sokáig nem lát túl a puncin az később se fog.
Badbitie 2008.05.26. 10:05:39
bigyo83 2008.05.26. 10:05:59
Khmmm. Uraim:ne sz@rakodjanak, meg ha fajdalmas akkor se - azaz vagy szalljanak le a bicajrol, vagy tekerjenek kemenyen
1:1
Zahara 2008.05.26. 10:07:17
Tényleg.
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:07:37
minden nő sokat beszél és keveset mond.
Na igen, mi meg találjuk ki a kulcsszavakból hogy mit gondol. Tudod mint a "semmi" és a "csak". Aztán ha nem megy akkor mi vagyunk a hülyék. Zagyam eldobom.
Zahara 2008.05.26. 10:07:56
Erre akartam írni, hogy tényleg.
Feco meg bekaphassa. :DDDDD
_hebron_ · http://hebron.blog.hu 2008.05.26. 10:08:11
feco42 2008.05.26. 10:08:54
sőt kifejezetten alkalmatlan a kommunikációra ami azért nem olyan jó."
Lehet, de az akkor mar a szerzo hibaja is, gyarilag szerintem en is alkalmatlan voltam a kommunikaciora, de aztan ezt a felesegem ugytunik sikerrel megjavitotta. :)
A kommunikaciohoz ugyanis (legalabb) ket ember kell
Zahara 2008.05.26. 10:10:14
A semmi azt jelenti, minden, a csak meg azt, hogy úgysem fognád fel, ezért nem is strapálom magam.
Persze én ezeket nem használom, mert semmi értelme, de tudom, hogy így van, mert ha használnám, így érteném.
feco42 2008.05.26. 10:10:17
Feco meg bekaphassa. :DDDDD "
???
:)
puffancs 2008.05.26. 10:11:03
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:11:56
A kommunikaciohoz ugyanis (legalabb) ket ember kell
Ezt mondom én is, ha az egyik alkalmatlan rá, akkor vagy küzdesz vele, vagy hagyod a francba. Volt pár olyan barátnőm, akik mindig a "semmivel" jöttek aztán később kaptam a nyakamba az egészet. Ezek után mikor meg elküldtem a p*csába akkor meg én voltam a paraszt. De örülök, hogy az ilyenek egy jó ideje nem találtak meg.
busuloo 2008.05.26. 10:14:00
:)
Amúgy meg ha a posztíró nem érzi jól magát Zsófi mellett, akkor lépjen. Ne várjon arra, hogy a másik döntsön, mert az szemétség.
feco42 2008.05.26. 10:14:44
Igazad van, en csak azt probaltam hozzatenni, hogy szerintem nincs olyan hogy valaki alkalmatlan ra...en is azt gondoltam magamrol..aztan megse nem ugy van :)
TuskóHopkins 2008.05.26. 10:15:02
Azt hiszem elolvastam. De nem értem az egészet.
"...nagyon komolyan elgondolkodtam azon, hogy talan itt az ideje annak, hogy a holgyeknel ne csak a szexaulis teljesitmenyt vegyem alapul..."
Ehhez képest, két bekezdéssel később:
"Alkalmi leepitese indul, Zsofival randik indulnak..."
Alkalmi??? Kutyából nem lesz szalonna.
Egyébként búcsúszex volt?
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:15:09
És ez a hatékony, problémamegoldó kommunikációhoz való hozzáállás? Én kérek elnézést...
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:16:20
zsanett
minden nő sokat beszél és keveset mond.
Na igen, mi meg találjuk ki a kulcsszavakból hogy mit gondol. Tudod mint a "semmi" és a "csak". Aztán ha nem megy akkor mi vagyunk a hülyék. Zagyam eldobom. " hát nyugodtan, de én sem a semmit, sem a csakot" nem használom, azért annyi empátia lehet a ffúrban, hogy ugyanazon az érzelmi síkon mozog, hát nem? mert különben csak az agyát dobálhatja.
Zahara 2008.05.26. 10:16:57
Erre írtam:
"Azert az is ritka hogy valakinek az a problemaja, hogy a no nem beszel sokat :) "
Mert erre mondhatnám, hogy szerintem meg a férfiak beszélnek sokat, és folyton magukról. De nem szeretek általánosítani. :D
feco42 2008.05.26. 10:18:47
Igazad lehet.
Zahara 2008.05.26. 10:19:18
Mint mondtam, én ezeket NEM használom. Tehát nyugodtan kérj elnézést. :D
Zahara 2008.05.26. 10:20:31
:DD
Gróf Von Kertesházy 2008.05.26. 10:21:33
Ez nagyon szar szitu, bár önhibából szopatják magukat. Két nőt tartani egy munkahelyen... még az egy is öngyilkosság. Ténlyeg nem vagy komplett kedves postíró.
feco42 2008.05.26. 10:21:50
Es meg ki is nevet :( ... bar lehet hogy ebben is igaza van :)
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:23:27
azért annyi empátia lehet a ffúrban, hogy ugyanazon az érzelmi síkon mozog
Ne keverjük az empátiát a gondolatolvasással! :D
jadviga79 2008.05.26. 10:26:41
tetszett, hogy a srac ugy kb. a tortenet kozepeig milyen nagyon tudatosan elte a szerelmi eletet.
De a jotanacs, miszerint a nok ne szarakodjanak, vagy szalljanak le a biciklirol vagy tekerjenek... neha ez inkabb a pasikra ertendo, szerintem persze...
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:28:25
Ne keverjük az empátiát a gondolatolvasással! :D hát ne is.:)
storyline :) 2008.05.26. 10:28:33
tuli _ 2008.05.26. 10:30:37
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:31:19
Nyahu · http://ceshireketket.blogspot.com/ 2008.05.26. 10:32:20
Ez a sztori egy nagy kutyvasz..elmosodott, éltelen...ide kavar oda kavar...a stilus meg jopofa akar lenni csak nem az, inkább flegmának mondanám.
Kérdés: ha Zsófival nem tud beszélgetni, mi a jó francot fárasztják egymást 6 évig(és még gyanitom azota is)?
jadviga79 2008.05.26. 10:33:35
van ebben valami, amit mondasz! :)))
feco42 2008.05.26. 10:33:55
saját érzéseiktől is beszarnak.'
Hat persze hogy beszarunk toluk, az erzesek azok ijesztoek...legalabbis elsore :) (valakinek sajnos masodik, harmadik, ...n-edikre is :))
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:35:09
Most fejezd be, kérlek! Itt arról van szó, hogy ha valaki akar valamit a párjától (pl menjünk néha moziba, vagy az opera jön be nekem) esetleg problémája van valamivel (ne hordd ezt a ruhadarabot, mert nem tetszik, az epres csokit szeretem és nem a mogyorósat) akkor nyissa ki a pici száját és mondja. Ebben hol a p*csában van az érzelmi sík? Egy kapcsolat nem csak érzelmekből áll.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 10:36:36
ezek a buta konklúziók azt jelentik számomra, hogy még mindig nem nőtt fel a kedves Posztíró érzelmileg, hiába a 34 év. Van ilyen.
Frigyesur (törölt) 2008.05.26. 10:39:39
Es itt jon, amikor zsanett "minden nő sokat beszél és keveset mond." megjegyzesere annyit mondanek, hogy orbitalis nagy hulyeseg.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:41:40
Barakis
Most fejezd be, kérlek! Itt arról van szó, hogy ha valaki akar valamit a párjától (pl menjünk néha moziba, vagy az opera jön be nekem) esetleg problémája van valamivel (ne hordd ezt a ruhadarabot, mert nem tetszik, az epres csokit szeretem és nem a mogyorósat) akkor nyissa ki a pici száját és mondja. Ebben hol a p*csában van az érzelmi sík? Egy kapcsolat nem csak érzelmekből áll. " hát ebben tényleg egy deka érzelem sincs.:))
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 10:41:55
Húú de hiányzott ez a pár nap nélkületek! Bocsi ez off volt :)
Szóval szerintem ha valaki úgy gondolja hogy egy férfi nem képes 6 évnél hosszabb kapcsolatra, az sosem volt még igazán szerelmes!
Vagy csak f.szkalap :)
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:44:48
Rebelde 2008.05.26. 10:46:55
Mit csinátáá máá megint:)))pénteken nem voltál...
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 10:47:02
Tapló Terepjáró · http://taploterep.blog.hu/ 2008.05.26. 10:48:40
megyek is kávézni
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:48:57
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:50:13
Nem, mert senki sem hívott sé különben is el kellett intéznem valamit.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.26. 10:50:36
az viszont tényleg jókérdés, hogy akkor mi a tyúkért van együtt a csajjal, hogyha egyszer ennyire nem tudnak beszélgetni. bár nyilván itt is arról a jelenségről van szó, amit már korábban említettem, hogy egy csomó pasi beéri egy kedvesrendes, kicsit buta, kicsit (nagyon) unalmas, de PROBLÉMAMENTES csajjal, azért, mert kiszolgálja, és mert kussolva játszódik. közben meg a pasi járhat félrekúrni.
Rebelde 2008.05.26. 10:50:43
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 10:51:01
minden nő sokat beszél és keveset mond.
Szerintem ez csak azokra a nőkre vonatkozik max. akik egész nap ostobaságokról beszélnek, de semmihez nem értenek...
Szóval pl rám :)
na persze nem ;)
Rebelde 2008.05.26. 10:51:55
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:54:07
Barakis (törölt) 2008.05.26. 10:54:51
Az csak vicc volt. Tudom jól, hogy a társaság színfoltja vagyok, főleg ha pocsolyarészegre iszom magamat! :DDD Tényleg mást kellett elintéznem, fontos volt.
Syreni · http://www.ladycamp.blog.hu 2008.05.26. 10:55:34
Aki hülye, az meg haljon meg :D
feco42 2008.05.26. 10:55:52
az én nyelvem meg sohasem oldódott meg. "
Az rossz lehet...folyton csomoba kotve :)
Rebelde 2008.05.26. 10:56:41
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 10:59:31
ravens01 2008.05.26. 11:02:18
az a puncis-rövidlátós csúcs - nekem teccik.
Amúgy meg: "Holgyeim: ne sz@rakodjanak, meg ha fajdalmas akkor se - azaz vagy szalljanak le a bicajrol, vagy tekerjenek kemenyen"
Ezt azért szívesen lefordítanám: "Hölgyeim (akiktől egyszerre szeretném az anya és szerető-szerepet megkapni) - az egész ügy, amibe én gabalyodtam, úgy sz@r ahogy van, de döntsetek ti, mert én erre képtelen vagyok. Ha pedig már döntöttetek helyettem, én majd pofázok, hogy az mért volt rossz döntés". Hhhmmmm....
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.26. 11:02:48
naná :) nőből is sokféle van :)
============
egyébként még zárójelben annyit jegyeznék meg, hogy ha valaki keveset beszél, az többnyire azért van, mert gátlásos. én is ilyen vagyok, a szociális szituációkban általában szorongani szoktam, és nem nagyon szólalok meg... ugyanakkor megszokott, biztonságos közegben átesem a ló túlsó oldalára :) szóval gyakran csak a közegtől függ a dolog. a barátom pedig még nálam is gátlásosabb, és ő alaptermészetét tekintve is szűkszavú, ennek ellenére köztünk nemcsak remekül működik a kommunikáció, hanem gyakran megesik, hogy átbeszélgetünk egy egész éjszakát :) szóval igazából azon múlik, hogy mennyire passzol a két fél, és mennyire tudják feloldani egymás gátlásait.
ha a csaj tényleg olyan naiv és gátlásos, és ezért nem szólalt meg, akkor szerintem a pasi csinált valamit rosszul, hogy nem tudott olyan közeget teremteni, ahol a csaj oldottan viselkedik, még 6 év után sem. szóval valszeg valami alapvető gond van a kettejük közti kommunikációban.
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 11:04:28
Aztán "megtanultam", hogy ez is, mint minden hasonló hülyeség, durva általánosítás.
Ha két érzelmileg felnőtt ember van összezárva :) úgyis megtanulnak kommunikálni egymással. Nem kell őket félteni.
Az, hogy gondolok valamire és a párom meg majd jól kitalálja (sok esetben még helyettem is), baromság, és a dedóban még működött, de egy idő után már nem igazán járható út.
feco42 2008.05.26. 11:07:19
Az, hogy gondolok valamire és a párom meg majd jól kitalálja "
Egy ido utan valamennyire meg az is mukodhet, csak elotte evekig kell surun beszelgetni.
Zahara 2008.05.26. 11:07:34
Na ott kezdődik, hogy a nőnek általában nem az a problémája, hogy nem az epres csokit szereti, hanem hogy neked erről fogalmad sincs, pedig rohadtul tudhatnád, ha kicsit is odafigyelnél.
Ha elfelejted az évfordulót, azzal sem az a baj, hogy eggyel kevesebb szál virágot kapott az idén, hanem hogy annyira nem érdekel, hogy számon sem tartod.
És ismét megjegyezném, hogy nem magamról beszélek, hanem általánosságban, mert én speciel teszek az évfordulókra. )mert kiégtem (lol) és már évezredek óta nem vagyok szentimentális, ábrándozó idealista)
FlybyWire 2008.05.26. 11:07:54
(de a legjobb az, akinek jó a humora, és használja is)
Persze, ez férfinél is pont úgyanígy igaz (gondolom) :)
Lui_78 2008.05.26. 11:08:43
Barakis (törölt) 2008.05.26. 11:10:57
Na ott kezdődik, hogy a nőnek általában nem az a problémája, hogy nem az epres csokit szereti, hanem hogy neked erről fogalmad sincs, pedig rohadtul tudhatnád, ha kicsit is odafigyelnél.
Mégis mire figylejek, ha ő örül neki, megköszöni és megeszi szó nélkül? Nagyon sok problémát el lehetne kerülni egy kapcsolatban akkor, ha nem utalgatunk, meg úgy állunk hozzá, hogy majd rájön, hanem beszélünk. Csak erre kevesen képesek.
semota · http://livewithit.blog.hu 2008.05.26. 11:11:08
ez a "közkeletű" felfogás már csak azért is hülyeség, mert a kizárólag a "kémián" alapuló kapcsolatokról egy idő után kiderül, hogy ez önmagában kevés, és ha a kefélésen kívül nem tudtok semmi közös dolgot csinálni, akkor csúnya bukó lesz a vége :-o
ravens01 2008.05.26. 11:12:24
Barakis (törölt) 2008.05.26. 11:12:38
Tanulság: a hallgatag nő rosszabb, mint a fecsegő :))
Arany középút esetleg nem lehetne? :)
feco42 2008.05.26. 11:12:59
"Barakis 2008.05.26. 11:10:57
Mégis mire figylejek, ha ő örül neki, megköszöni és megeszi szó nélkül? "
Igen, de azt eszre lehet venni, hogy amikor maganak valaszt..akkor mit valaszt.
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 11:13:17
Lui_78 2008.05.26. 11:13:29
Motor kikapcsolva, seprű kézben!
:)
feco42 2008.05.26. 11:14:39
nekem a kedvenceim a bugyiból kibeszélős pasik:) "
Ezt ugy kell erteni, hogy a bugyiban ul a pasi..es onnan beszel kifele?...Megprobaltam elkepzelni ...:)
Hopi Bond 2008.05.26. 11:14:48
bagolybagoly 2008.05.26. 11:15:22
Hopi Bond 2008.05.26. 11:15:38
van erre egy megoldás: ne vegyél fel bugyit :DDDDD akkor nem tud miből kibeszélni, így immunissá válsz rá :D
Barakis (törölt) 2008.05.26. 11:15:40
Igen, észre lehet venni egy idő után, aztán rájössz arra, hogy basszus, de félreismertem ezt a nőt. Vonatkoztassunk el a csokitól picit, bármire ráhúzhatjuk ezt. Nem hiszem el, hogy ennyire nem megy át az amit mondani akarok...
storyline :) 2008.05.26. 11:15:47
Szevasz tesó!
gargoyle 2008.05.26. 11:16:24
zsanett: az ertelmi siknak az a lenyege, hogy erzelmi sikon nagyon jo lehet az ember, attol meg sajnos ehen fog halni es raomlik a haz .) a realitas kerdeseire nem az erzelmi sik az alkalmas, hagyjuk meg a maga kis teruletere ha lehet (:
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 11:16:37
Lui_78 2008.05.26. 11:16:41
Ne Offolj nekem, mert elvisz a nagy fekete motor:)
feco42 2008.05.26. 11:18:54
ráhúzhatjuk ezt. Nem hiszem el, hogy ennyire nem megy át az amit mondani akarok..."
De atjon amit mondani akarsz, csak annyit szeretnek ehhez hozzatenni hogy a kommunikacio nem csak beszelgetesbol all...de a beszelgetes tenyleg K. fontos ugy ahogy irod!
feco42 2008.05.26. 11:20:00
nem, a fejükre van húzva, mennek bankot robbantani:) "
Ezt is megprobaltam elkepzelni... :)
Rebelde 2008.05.26. 11:20:32
hopi gumimaci mérgezést kapott:))
Unnamed 2008.05.26. 11:20:42
garg: en masfel eve vivodom...mi sem tudjuk sem elengedni egymast sem megtartani...de nalunk legalabb nincs allando 3adik :D
gargoyle 2008.05.26. 11:20:58
Lui_78 2008.05.26. 11:21:55
Barakis (törölt) 2008.05.26. 11:22:22
Egyetértek!
gargoyle 2008.05.26. 11:22:50
csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2008.05.26. 11:23:14
Dr Borivoje Surdilovics 2008.05.26. 11:23:26
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 11:25:27
Az meg milyen már, hogy a posztíró szerint csak kérdővvel lehet állandó társat találni?
Hogy is van ez?
Hopi Bond 2008.05.26. 11:28:07
Zahara 2008.05.26. 11:34:45
Nem, ne mondjál másfelet (: mert én itten nem magamnak osztom az észt. :DDD
Szerintem a kapcsolatban 3 dolog nagyon lényeges:
1. Tudd, hogy mi, az ami neked fontos, és mi az ami a másiknak, és ezeket próbáljátok együtt, AZONOS MÉRTÉKBEN kielégíteni (anélkül, hogy pl elvárnénk a másiktól, hogy MEGINDOKOLJA, hogy miért fontos) Ha nagyon nem megy, akkor pápá.
2. Hogy meg tudd fogalmazni a problémáidat, ne csak érezd.
Az esetek nagy többségében nem az a probléma, hogy nem akarnak kommunikálni a felek, hanem képtelenek elmagyarázni egymásnak, az érzéseiket, és ebbe egy idő után belefáradnak, és marad a 'csak'.
3. Belásd, hogy az érzéseidnek mindig van oka, de lehet, hogy nem jól értelmezed őket te magad sem, tehát az első gondolat nem mindig a jó gondolat. Lehet, hogy nem is azért vagy dühös, amiért hiszed. Magaddal is el kell időnként beszélgetni, nem csak a másikkal.
Lui_78 2008.05.26. 11:35:33
GSCS 2008.05.26. 11:37:52
Csak ennyit akartál mondani? :)
Hopi Bond 2008.05.26. 11:37:55
Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2008.05.26. 11:40:44
A helyzet: új munkahely egy másik városban és , a felállás tényálladékának olyatán megváltozása miszerint ÉN a továbbiakban nem csak orba-szájba dugom a nőket hörögve mint eddig HANEM édes aranyos ici-pici mozdulatokkal cirógatva házasságot ígérek nekik és csak 20 év után jön a szex.
Persze ez nem jelenti azt hogy vőlegénynek öltözve esküvői csokorral 2 tanúval anyakönyvvezetővel vőféllyel jártam csajozni... legalábbis nem mindig ,csak eleinte.
Ekkor Kata képbe beesés, én lovagias udvarlás felvonultatása 2 éven át SEMMI kézfogás HOGYISNE. Ekkor hurrá! Ő is jön melózni ahova ÉN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OMG OMG mostis kapkodom a levegőt. HIHETETLEN!!!!!
Beszélgetünk de nem eleget erre jön Gizi vele meg igen házasság válás bilikiborulás pedálozás tekerés szörnyű ez megy 13 éve.
Tanulság hölgyeknek: evezz az élet tengerén de ne köss ki a bánat szigetén, vagy szarj, vagy takarodj le a biliről, több nap mint kolbász.
Barakis (törölt) 2008.05.26. 11:42:19
:DDDDD
Lui_78 2008.05.26. 11:42:25
Én a cselekvések embere vagyok hehe:)
forallmankind 2008.05.26. 11:44:51
köszönöm! kapcsolja ki!
(amúgy tényleg)
ja és ha kispocoknyuszit látja valaki, csókoltatom! :)
TuskóHopkins 2008.05.26. 11:45:11
storyline :) 2008.05.26. 11:45:40
ide most mar barmilyen idiota kapcsolatot beposztoltok? szakitshabirsz-vagy nem birsz...
garg: en masfel eve vivodom...mi sem tudjuk sem elengedni egymast sem megtartani...de nalunk legalabb nincs allando 3adik :D "
Azért kurva szerencsés az, akinek egy ilyet nem kell végigjátszani. Utolsó hosszú kapcsolatom volt ilyen, és a mai átkozott napig, ha látom volt barátnőm, megmozdul bennem valami (nem, nem csak a nadrágomban). Ettől függetlenül szerencsésnek mondhatom magam, hogy eljutottam addig a pontig, hogy egyébként nem akarok már semmit tőle.
storyline :) 2008.05.26. 11:47:29
"Az uj meloban szinte egy felev utan talakoztam Zsofival ereztem is, hogy O egy lehetseges alanya lehet a tortenetemnek,"
storyline :) 2008.05.26. 11:48:14
storyline :) 2008.05.26. 11:48:48
Barakis (törölt) 2008.05.26. 11:49:11
"Jól néz ki, szívesen megdugnám" gondolatsor diplomatikusan megfogalmazva... :D
Zahara 2008.05.26. 11:49:40
Igen, azt hiszi, hogy ő egy dráma főhőse és sztárszerzője egyben, és ehhez mérten nagyképű is. :DDD
storyline :) 2008.05.26. 11:55:50
Ezt szerintem még maga a posztoló sem hitte el. Orrba-szájba dugja a nőket, aztán hirtelen olyan fordulattal áll elő, amit még egy bigott katolikusnak is nehéz elhinni...
storyline :) 2008.05.26. 11:56:43
Ok, írd le az a két alkalmat, ami véletlenül szexhez vezetett!
feco42 2008.05.26. 11:58:33
Ezt szerintem még maga a posztoló sem hitte el. Orrba-szájba dugja a nőket, aztán hirtelen olyan fordulattal áll elő, amit még egy bigott katolikusnak is nehéz elhinni... ""
Pont ez a dramai a tortenetben :) A fordulat!...ami aztan persze lefordulat lett a vegen :)
storyline :) 2008.05.26. 11:58:43
Ezzel kapcsolatban két dolog: szállj le magad
2: tipikus motordzseki felirat: "Ha ezt el tudod olvasni, akkor leesett a ribanc!".
Barakis (törölt) 2008.05.26. 11:58:56
Még nem esett le, hogy a posztíró a másik csajjal is csak beszélgetett egész éjszakán keresztül? Az impotencia szar dolog... :)
Hopi Bond 2008.05.26. 11:59:03
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:01:35
Hol az igazság???
Legyek én is hülye hisztis picsa???
feco42 2008.05.26. 12:01:56
ó bmeg engem mindig elkapnak komment írás közb "
Meselj! :)
Barakis (törölt) 2008.05.26. 12:05:06
Nem jó a hozzáállás, legyél mindig olyan amilyen igazán vagy, és aki ezt nem értékeli, az mehet a francba. Hosszútávon képtelenség játszani, meg egyébként is minek?
gargoyle 2008.05.26. 12:05:57
angel79: a kulcsszo a _neha_ a legtobb pasasnak igenis jo ha valaki kedves, rendes es odaado (figyelem! ez nem azt jelenti hogy nem lehet a nonek sajat egyenisege es elete, vagy hogy keptelen napona 1-2 orara magara hagyni a parjat hiszti nelkul :)
mütyür 2008.05.26. 12:06:03
posztíró, kérünk még folytatást!!!:DD
egyébként sziasztok:D
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.05.26. 12:07:33
szepi79 2008.05.26. 12:07:53
én átolvastam kétszer. meg is dicsértek, hogy végre össze van szedve egy poszt:D
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 12:08:01
Ismerek ilyet. :D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:08:12
én sem írtam azt hogy éjjel-nappal :)
mütyür 2008.05.26. 12:09:57
az igazság odaát van, ugye tudjuk Mulder óta:D
ááá, neeeem, sztem embered válogatja, mennyit igényel, az _én_ tapasztalataim szerint igenis több figyelmet igényelnek, mint ahogy mi csajok hisszük:) csak rá kell érezni, mikor kell egy kis fejsimi, mikor pedig békénhagyni a haverjaival:D
szóval, középút, legyen ez a jelszó:D
szepi79 2008.05.26. 12:09:58
storyline :) 2008.05.26. 12:10:14
Dövan
Még nem esett le, hogy a posztíró a másik csajjal is csak beszélgetett egész éjszakán keresztül? Az impotencia szar dolog... :) "
Az még szarabb, hogy nem kapott egyetlen spamet sem viagra reklámmal :D
Kiskutyafüle 2008.05.26. 12:10:35
mütyür 2008.05.26. 12:12:04
naaaa, ne bántsátok a posztírót, nekem tetszik:DD
kár, hogy a lelkizőssel nem fordította komolyabbra, sztem hosszabb távon jobban "megérte" volna...
mütyür 2008.05.26. 12:14:15
és mindent, amit terveztem, sőt amit nem is, sikerült elintéznem:DD
storyline :) 2008.05.26. 12:17:18
hmmm
naaaa, ne bántsátok a posztírót, nekem tetszik:DD
kár, hogy a lelkizőssel nem fordította komolyabbra, sztem hosszabb távon jobban "megérte" volna... "
Mütyür, Barakis már rájött, hogy miért nem fordult komolyabbra :D
Hopi Bond 2008.05.26. 12:19:02
Hopi Bond 2008.05.26. 12:19:36
feco42 2008.05.26. 12:20:53
csak vicc volt, nem kapott el senki, hopi bond-ot nem lehet csak úgy elkapni :D gyorsabban váltok ablakot, mint a gondolat :D "
Kar...pedig probaltuk elkepzelni...:)
mütyür 2008.05.26. 12:21:15
:D
sziaaaa, kár, hogy pénteken kira lelőtte a poént, és elárulta, hogy ki vagyok én, vicces volt, ahogy próbáltál rájönni :DDD
Dövan
hmm....
csak írok, nem olvasok, visszakeresem:D
egyébként meg IGEN, legalább van olyan pasi, akivel lehet lelkizni. csodás. az én környezetemben sajna ilyen egyének nem fellelhetőek:D
Hopi Bond 2008.05.26. 12:21:39
mütyür 2008.05.26. 12:22:05
teljesen ON vagyok ma:D :PPP
Hopi Bond 2008.05.26. 12:23:13
mütyür 2008.05.26. 12:23:30
visszaolvastam, és elkeseredtem... a lelkizős pasik mind impotensek???:DD
fenébe
Hopi Bond 2008.05.26. 12:23:47
mütyür 2008.05.26. 12:24:09
áááá, nagyon kiváncsi lettem volna, mikor jössz rá:DD
feco42 2008.05.26. 12:25:21
feco: túl élénk fantáziáért is jár 2 nap a szappanos zárkában :D na ezt fantáziáld el magadnak és máris nem fantáziálsz többet :D "
Gondolatrendorseg, Rendorallam, Fujj...
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:25:46
mütyür 2008.05.26. 12:25:53
csak vigyázz Hopival... megjárod:D
Hopi Bond 2008.05.26. 12:26:32
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 12:26:51
mütyür 2008.05.26. 12:27:09
jajj, ugye csak viccölsz?:D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:30:46
mütyür 2008.05.26. 12:32:09
nem érdemes általánosítani,csak rosszul jársz vele, hidd el:) az egyéneket nézd külön-külön:)
szepi79 2008.05.26. 12:35:02
fenébe"
de ez miért baj? ha lelkizős, akkor sokat jár a szája... vagyis ha nem is áll fel neki, akkor is csak a szája elé igazitod a megfelelő testrés(z)edet, és voilá! :DDD
szepi79 2008.05.26. 12:35:32
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:36:51
angel
nem érdemes általánosítani,csak rosszul jársz vele, hidd el:) az egyéneket nézd külön-külön:)
kismütyür, nem szoktam általánosítani, sőt
most mégis pont azért törték szét a szívem
mókusfácán 2008.05.26. 12:38:31
A kommunkiáció hiánya ősi magyar szokás!
tuli _ 2008.05.26. 12:38:46
nem összetörték a szíved?
szepi79 2008.05.26. 12:39:21
mert nem használtak ékezetet? ebből kellett volna tudnod, hogy baj lesz? vagy ezt most nem értem.
mütyür 2008.05.26. 12:40:00
áááááá:DDDDD
angel
sajnálom:( de itt a nyár, holnaptól 33 fokok, csak hajrá a jókedvvel, majd jön jobb is:)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:40:56
tilituli 2008.05.26. 12:38:46
angel 79
nem összetörték a szíved?
igen , de nagyon kis darabokra :(
mütyür 2008.05.26. 12:41:44
képzeld, ma voltam a bankban, simán kiadják nekem a bankkivonatot, ami alapján visszakapom a pénzemet, úgyhogy a férjem bekaphatja... a hazugságaival együtt:DDDD
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:42:14
angel
sajnálom:( de itt a nyár, holnaptól 33 fokok, csak hajrá a jókedvvel, majd jön jobb is:)
tudom persze napsütés, Hawaii, Dj :)
csak nehéz egyedül, meg főleg mert hirtelen zuhany volt
mütyür 2008.05.26. 12:43:51
nekem is nehéz egyedül, átérzem a helyzetedet:)) csak nyugalom, ha ez nem jött össze, csak tanulj belőle, ez a lényeg. ha nem alakultak jól a dolgok, akkor az úgy volt jól ;)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:44:44
mütyür 2008.05.26. 12:46:05
tudom, hogy most a mondataim nem sokat segítenek rajtad, és a füleden jönnek ki a jótanácsok:)
de mindezek ellenére...tudod te is nagyon jól a szíved mélyén, hogy minden rendben lesz ;)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:47:29
csak már annyiszor megfogadtam hogy nem leszek szerelmes :( tudom nem ez a megoldás, de mást meg nm tudok
mütyür 2008.05.26. 12:48:26
én meg megfogadtam, hogy soha többet nem leszek senkinek a felesége... meglátjuk, ki tudja betartani az ígéretét:DD
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:49:11
angel
én meg megfogadtam, hogy soha többet nem leszek senkinek a felesége... meglátjuk, ki tudja betartani az ígéretét:DD
Fogadhatunk egy üveg pezsgőben :)
de komolyan :)
mütyür 2008.05.26. 12:50:12
rendben:D pezsit nem szeretem ugyan, de legyen így:D
youtube.com/watch?v=ahP7f8Ae99U
tuli _ 2008.05.26. 12:50:27
szia.?)hurrá, hurrá, naugyehogy alakulnak jól is a dolgok:))
angel79
valamennyire publikus mi történt? egyébként sajnálom:(
mókusfácán 2008.05.26. 12:50:45
"Én kértem ugyan jeget, de ez azért envetséges!" A Titanic egyik utasa
Angel
Sajnos nem vagy egyedül, átérezzük a bajt, de néha van még lejjebb is!
Aztán meg jön a Sinus-görbe mási kág, mikor felfelé visz!
Mondhatjuk Életnek is,de azért ennyiszer és így megszívni nem jó!
De :))))))))))
Barakis (törölt) 2008.05.26. 12:50:47
Hogy én mennyi ilyesmit megfogadtam már, aztán jött az a tetű Murphy és csak azért is azt adta. Faszé' nem tudtam születni holt hülye gyúrós iqbajnok MPG-nek... :(
mütyür 2008.05.26. 12:51:31
tökjó volt, pont egy velemkorú csajt fogtam ki, rendes volt:)))
majdnem elsírtam magam a bankban a boldogságtól:D
DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.05.26. 12:51:38
mókusfácán 2008.05.26. 12:52:11
(Na jó, van kiút,mert van ,de ez így súlyos!)
tuli _ 2008.05.26. 12:52:13
tanulság, neked nem szabad fogadkozni:))
mütyür 2008.05.26. 12:53:16
igen, az én fogadalmam könnyebb, mert ugye melyik pasi akar megházasodni, míg szerelmesnek lenni vagy nem lenni nem akarat kérdése:))
tuli _ 2008.05.26. 12:53:22
igyatok pezsgőt rám is, megérdemlem:)))
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 12:53:28
angel79
valamennyire publikus mi történt? egyébként sajnálom:(
igen, persze másfél éve vagyunk együtt és közölte már nem szeret, beszélgetés közben kiderült, még csak 3 napja érzi így és igazából nem is velem van a baja, hanem azzal hogy mostanában semmi nem úgy jön össze ahogy akarja, de persze neki az a megoldás hogy engem elhagy :(
amikor ezekután közöltem hogy sajnálom nagyon és megszakad a szívem és most elmegyek meg nem engedett, mert hogy még nem biztos abban hogy azt akarja
áááááá
:( :(
mókusfácán 2008.05.26. 12:53:33
mütyür 2008.05.26. 12:54:11
június vagy július?? :D
úgy megünneplünk, hogy ajvéééé:DDD
tuli _ 2008.05.26. 12:54:15
és mily tartalmas kommentek:) mint pl. ez:)
Barakis (törölt) 2008.05.26. 12:54:17
Van benne valami.
szepi79 2008.05.26. 12:54:43
1. ezt nem te döntöd el, elvégre azért érzelem, mert nem tudsz rá hatni
2. szerintem meg igenis legyél szerelmes, mer kurva jó dolog. én inkább vagyok egyszer fenn, egyszer lenn, mint végig középen. mert amikor nem vagy a csúcson, akkor is vissza tudsz rá emlékezni, milyen érzés.
mókusfácán 2008.05.26. 12:54:51
Barakis (törölt) 2008.05.26. 12:56:10
2. szerintem meg igenis legyél szerelmes, mer kurva jó dolog.
Vitatkozni szabad?
mütyür 2008.05.26. 12:56:29
nem tudja, mit akar?? óóó, pánikroham:D
majd eldönti, addig sztem hagyd békén, már ha szeretnél tőle a továbbiakban még vmit. addig meg csak nyugi:)) (legalábbis próbáld meg;) )
tuli _ 2008.05.26. 12:56:42
akkor nincs annak még vége. csak elkezdődik a kínlódás:(
szepi79 2008.05.26. 12:56:46
mütyür 2008.05.26. 12:57:43
szabad vitatkozni, de nem érdemes:D
te eldöntöd, hogy nem leszel szerelmes sohatöbbé?:)
mester, taníts!!!
:DD
Barakis (törölt) 2008.05.26. 12:58:16
igen, az én fogadalmam könnyebb, mert ugye melyik pasi akar megházasodni, míg szerelmesnek lenni vagy nem lenni nem akarat kérdése:))
Én gond nélkül megházasodnék, ha találnék olyan nőt aki megfelelne az elvárásaimnak. A bibi ott van, hogy az olyan nőnek már én nem felelnék meg... :D
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 12:58:27
ha szeretnéd, lehetsz a B csapat, és ígérem, csak azután szólok, h van rövidebb és szárazabb út, miután végigmásztál a szennyvízcsatornán.
mütyür 2008.05.26. 12:58:36
rendben, előjegyzem a naptáramba:D
huhhúúú:DDDD
szepi79 2008.05.26. 12:59:16
én pont forditva vagyok vele. elvből nem járok olyan nővel, aki annyira igénytelen, hogy engem akarna :D
Barakis (törölt) 2008.05.26. 12:59:19
Nem, én azzal vitatkozom, hogy a szerelem olyan marha jó dolog. Nem, a szerelem egy nagyon szar dolog. A viszonzott szerelem jó!
mütyür 2008.05.26. 13:00:01
ma nagyon optimista hangulatomban találtál (ez elég ritka), szóval csak annyi, hogy a végén mindenki megtalálja egymást:))
közben meg kezd elfolyni a laptopom a napon... bocsi, ha félreírok vmit, de ez van:D
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:00:07
:DDDDD
mütyür 2008.05.26. 13:01:08
jaaaa értem:(((((
sőőőőt, jelenlegi érzelmi állapotomban tökéletesen át is tudom érezni... sajnos:((((
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 13:01:18
szerintem is döntés kérdése
a szerelem különben is csak egy átmeneti elmezavar
becsap minket az ősagyunk
szepi79 2008.05.26. 13:01:30
sztem meg a szerelem magában is jó. olyankor feldobódsz, önkéntelenül is jobb vagy az átlagos saját magadnál, virágoznak a madarak, énekelnek a fák... stb :D
persze sokkal jobb a viszonzott, ebben egyetértünk.
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:02:45
ma nagyon optimista hangulatomban találtál (ez elég ritka), szóval csak annyi, hogy a végén mindenki megtalálja egymást:))
Ebben én valahogy jelenleg nem tudok hinni, de én amúgy is gyaur hitetlen vagyok! :D
mütyür 2008.05.26. 13:02:52
nehogy azt mondd, hogy olyan k.va jó érzés, szeretni vkit, aki le se sz.r téged:DDD
mókusfácán 2008.05.26. 13:03:29
Mert úgyis keresztülhúzza valami/valaki!
A nyüglődés időszakában jobb csendben maradni,ha tudod, ne keresd, csinálj más programot, foglald le amgad, aztán jöhetnek a variációk:
a) vagy rájön, hogy kúrvára hiányzol neki
b) vagy arra jön rá, milyen jó nélküled
c) vagy te ismered fel az új helyzet értékét
d) vagy rájöttök, hogy ásó,kapa nagyharang!
Mütyür: valójában jún. 15. de az vasárnap és gyereknapos folglalkozás!:)
mütyür 2008.05.26. 13:03:43
egyébként én sem hiszek benne:DDDD
de igyekszem, mert enélkül semmit nem érne az egész :D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:03:49
szepi79 2008.05.26. 13:04:08
mégis ez hogy működik? együtt vagy valakivel, tökjól érzitek magatokat és egymást, és egyszercsak rájössz, hogy kezd a másik egyre több lenni, ezért megszabadultok tőle, vagy hogy máshogy?
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:04:42
jaaaa értem:(((((
Mondok jobbat: mikor rájössz hogy nem is a párodba vagy szerelemes, hanem az általad elképzelt ideálba, amit ráhúztál, mert azért hasonlított rá... Na itt kifejezetten szar dolog, ha felszáll a rózsaszín köd.
mütyür 2008.05.26. 13:04:50
rendben, nagy bulájt fogunk csapni parázsban:DD
egyébként nálad a pont, békén kell hagyni, és majd kiderül, mi is a helyzet
szepi79 2008.05.26. 13:05:48
nehogy azt mondd, hogy olyan k.va jó érzés, szeretni vkit, aki le se sz.r téged:DDD"
attól függ. hogy nem szar le. ha nem is tudja, hogy a világon vagy és úgy nem szar le, az nem annyira rossz dolog, lehet tervezgetni, meg csábitási trükkökben gondolkozni. ha úgy le se szar, hogy tud rólad, esetleg már voltatok is együtt, az télleg gáz.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:05:56
Ezek az elhatározások sztem,nem tarthatók.
Mert úgyis keresztülhúzza valami/valaki!
A nyüglődés időszakában jobb csendben maradni,ha tudod, ne keresd, csinálj más programot, foglald le amgad, aztán jöhetnek a variációk:
a) vagy rájön, hogy kúrvára hiányzol neki
b) vagy arra jön rá, milyen jó nélküled
c) vagy te ismered fel az új helyzet értékét
d) vagy rájöttök, hogy ásó,kapa nagyharang!
ez mennyire igaz, benned egy bölcs veszett el :)
ahogy ismerem magam és hogy mennyire szerencsétlen vagyok pasi téren, amire rájön hogy én kellek neki mégis már nekem nem kell majd :)
mütyür 2008.05.26. 13:06:25
ismerős:DDDD
fenébe, csak rossz lesz a kedvem a végén:(((((
ezért kell olyat keresni, aki "ahogyvan" tetszik, és nem húzol rá ideált, tudom, én beleestem ebbe a hibába. válás a vége. roló le.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:07:22
.
.
.
.
még mindig hagyjam Törpapa?? :)
Hopi Bond 2008.05.26. 13:07:54
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 13:07:59
és vannak az EHNLTSZ-tagok, akik nem is olyan rég csalódtak a szerelemben és úgy érzik, többé nem akarnak turbékoló gerlepárokat látni az utcán :)
és, ha minden jól megy, belőlük lehetnek az EHNLSZ-ek (advanced szint)
így megy ez.
mütyür 2008.05.26. 13:08:50
sztem tényleg csak bepánikolt:) még akkor is, ha ez most téged tényleg nagyon földhözcsapott..
megkérdezhetem hány évesek vagytok?
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:08:59
Azért ez nem így működik, nem kapunk a csaj mellé teljes jellemzést, meg kell ismerni, és elsősorban az elmondása alapján ismered meg utána, már csak ellenőrizni lehet ezeket. Mondom, sokkal egyszerűbb, könnyebb és élhetőbb lenne ez a rohadt élet érzelmek nélkül.
szepi79 2008.05.26. 13:09:32
szepi79 2008.05.26. 13:10:31
és unalmasabb...
Hopi Bond 2008.05.26. 13:10:33
mókusfácán 2008.05.26. 13:10:45
Én On/Off vagyok egyszerre!
De jún.-ban a nagyok között Off-olhatok?
mütyür 2008.05.26. 13:12:30
nemondjmár butaságokat:D
persze, megismered, aztán, ha nagyon figyelsz rájöhetsz, mit mond, és milyen igazából (kicsi jelek a legfontosabbak;) )
van egy jó könyv, abban azt tanácsolják (igaz, házasság előtt, de ez most lényegtelen), hogy mielőtt döntenél, vidd el egy túrára. nézd meg, akkor milyen. milyen, amikor nyűgös, fáradt, fáj mindene, és semmihez nincs kedve, csak egy hálózsákhoz. hogy ilyen állapotban hogy viszonyul hozzád. ideges, harapós, vagy a fáradtsága elleneére képes még megsimizni a buksid?
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:13:09
Én öreg vagyok már az izgalmakhoz, a végén infarktust kapok! :D
Hopi
Lebuktam :D
szepi79 2008.05.26. 13:13:27
ti is? csak elég kicsi rajta az USB port... :D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:13:43
angel
sztem tényleg csak bepánikolt:) még akkor is, ha ez most téged tényleg nagyon földhözcsapott..
megkérdezhetem hány évesek vagytok?
persze én 29 leszek ő 26 múlt
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:14:17
nemondjmár butaságokat:D
Sajna más nem megy... :)
Hopi Bond 2008.05.26. 13:14:17
Lui_78 2008.05.26. 13:14:19
mütyür 2008.05.26. 13:14:43
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 13:15:12
semmi gond, elmagyarázom almákkal és körtékkel
a téesz-esek még nem véglegesek, csak átmenetikeg ki akarnak szállni a buliból
a sima esz-esek, pedig valóban nem lesznek többé szerelmesek, mert átmennek EQ-negatívba
de én már unom ezt a posztot
és különben is, a kurva és a kurvára is rövid u-val írandó.
Hopi Bond 2008.05.26. 13:15:15
mütyür 2008.05.26. 13:16:22
akkor bepánikolt attól, hogy te talán komolyabbat akarsz tőle:)
egyébként meg akkor üdv a 29évesek klubjában:DDD
Barakis
nemáááááár.:D kifejezetten idegesít, ha nálam vki pesszimistább... ez már igen komoly teljesítmény:DD
mókusfácán 2008.05.26. 13:16:31
Éljen, éljen,éljen!!!!!!:)
Lui
Egészségedre, ennek most mindenk iörül!:)
Én utálom ezt a pánikolós dolgot!Túl nagy luxus az életben!
szepi79 2008.05.26. 13:17:02
Hopi: végülis a firewire formája legalább hasonlit :D
Rebelde 2008.05.26. 13:17:14
DjZoNe · http://djz.hu/blog/ 2008.05.26. 13:17:15
én is úgy érzem, hogy semmi jóból nem maradtam ki azáltal hogy nem néztem végig két és fél száz kommentet :)
Lui_78 2008.05.26. 13:17:55
Cupp:)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 13:18:15
mókusfácán 2008.05.26. 13:18:27
A ló hús édes!
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:18:40
Dehogy vagyok pesszimista, úgyis nemsokára itt a világvége! :)
mütyür 2008.05.26. 13:19:14
egészségedre:)
vérszívódenevér 2008.05.26. 13:19:32
"Mondok jobbat: mikor rájössz hogy nem is a párodba vagy szerelemes, hanem az általad elképzelt ideálba, amit ráhúztál, mert azért hasonlított rá... Na itt kifejezetten szar dolog, ha felszáll a rózsaszín köd."
Ez mennyire igaz! Hányszor jártam így :((
mütyür 2008.05.26. 13:19:48
2012-ben...hol van az még:DDD
mókusfácán 2008.05.26. 13:20:36
A pasi írt két és fél novellát is, mondjuk mé hagyta abba nem tudni, de a hagyjuk kategóriába tarozik!
mütyür 2008.05.26. 13:21:19
kellemes olvasást:))
Rebelde 2008.05.26. 13:22:03
rozinante kettő nagyon rozoga volt, nem volt rajta hús, szóval azzal nem laksz jól:))
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 13:22:22
Lui_78 2008.05.26. 13:22:32
Csoki neked is:)
Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.05.26. 13:22:52
mütyür 2008.05.26. 13:23:50
OK, bármilyen csoki jöhet, kiv. mazsolás:D
mókusfácán 2008.05.26. 13:23:54
nekem elég, kicsi a lófogyasztásom!:))))))))
Aszonta egyszer valaki, inkább etet, mint öltöztet!:))))
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:25:16
2012-ben...hol van az még:DDD
Addig ki kell húzni még? :(((
Lui_78 2008.05.26. 13:26:01
váj mí 2008.05.26. 13:26:38
Szóval, könyörgöm alássan .. hol van itt a szakítás?
Georgina, a lelkizős habitusa ellenére, a tipikus "csak-szex-a-többit hanyagoljuk" laza kapcsolatféleség.
Zsófival meg ugye nem történt meg a szakítás maga, mindössze a "most-haragszom-rád-és-ezért visszaköltözöm-anyuhoz" durcák, ami szvsz, az első 2-3 esetben még kiválthat érzelmi reakciót, aztán meg a "ki-nem-szarja-le" jótékony közönye borít be mindent...
És tadááám!!!!... kinyilatkoztatás következik!!! :P
Vagy húzzatok bele abba a tandembicajba mindketten, vagy vegyetek új bicajokat.
Rebelde 2008.05.26. 13:26:54
ha szarvasgombás rántottát kérsz reggelire, akkor is ezt mondják?:)))
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:26:56
angel
akkor bepánikolt attól, hogy te talán komolyabbat akarsz tőle:)
ő volt az aki miatt összeköltöztünk egy közös albérletbe, én még vártam volna picit :(
mütyür 2008.05.26. 13:26:57
annyira rossz, ha vkinek ennyire sz-r a kedve:(((
sőőőt, gondolj bele, ha bruce willis túl hamar tudja meg az infókat, még a 2012-es világvége sem fog eljönni:DDD
Rebelde 2008.05.26. 13:27:37
ez nem igaz:)
mütyür 2008.05.26. 13:28:15
ha szted érdemes, várj csendben egy picit. pasizz, bulizz, gyere parázsba, miegyebek:D
a lényeg, hogy ne keresd. (bár ez játszmázás, amit szívből utálok)
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:28:54
Nem rossza kedvem, ha az lenne akkor elmennék piros gombot nyomogatni... :D
mütyür 2008.05.26. 13:29:10
kígyóubival azért vitatkoznék:DD
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:29:23
Szerdán lesz parázs póker???
mert akkor szívesen megyek :)
Rézmál Ottokár 2008.05.26. 13:29:54
Gratula, kedves posztoló.
Kinek is kéne jobban tekerni vagy leszállni? Vagy netalán itt is a hölgynek kellett volna már rég észrevennie?
Maradj csak a laza kapcsolatoknál, az ilyennek ne legyen családja, nehogy szaporodjon.
Bocs.
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:29:59
Lui_78 2008.05.26. 13:30:06
Jó de te nő vagy, neked lehet hasznos is a kígyóubi hehe:)
mütyür 2008.05.26. 13:30:21
rám gyakran jön az az inger, hogy visszakeresném, hol mentettem az életemet utoljára:D jó lenne oda visszatérni:D
de sajna nem megy:(
mütyür 2008.05.26. 13:31:10
jaja, ha lenne egy jó kis kígyóubim, lehet nem ide kommentelgetném a hülyeségeimet:DDD
mókusfácán 2008.05.26. 13:31:12
Szerintem igen!:))))
Úgy vagyok vele, hogy találok olyat,akinek megérné!:9
mókusfácán 2008.05.26. 13:31:57
Mindjárt kapsz egy besorolásos karikát!:)
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:33:21
Én olyan kb 6 éves korig mennék vissza így hirtelen.
Angel79
Keresni lehet, ha meg találsz valakit, akkor legyen annak a pillanatnak a problémája. Attól függ, hogy Neked mi ér meg mennyit.
Szóval, kell a pasid, vagy hagyod a francba és továbblépsz.
Hopi Bond 2008.05.26. 13:36:30
elanor: nem élek még egyelőre ilyen drasztikus lehetőségekkel, mint a fegyver :D de ha a vadnyugaton lennénk, akkor lesből már rég leszedtem volna minden offolót :DDD
Lui_78 2008.05.26. 13:39:50
Oké, majd felhúzom a .... kígyóubira hehe:)
mókusfácán 2008.05.26. 13:40:01
HAHA!
Nekünk meg van csodafegyverünk ,a Hopi mentesítő!
És különben is csak a lovadra fáj a fogunk!:)
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:40:15
Keresni lehet, ha meg találsz valakit, akkor legyen annak a pillanatnak a problémája. Attól függ, hogy Neked mi ér meg mennyit.
Szóval, kell a pasid, vagy hagyod a francba és továbblépsz.
hát ezaz most még úgy érzem kell, de meddig várjak arra hogy ő döntsön én kellek-e neki???
Ti meddig várnátok ???
Barakis (törölt) 2008.05.26. 13:42:02
Én hülye érzelmes fasz vagyok, amíg van rózsaszín köd. Utána már csak addig amíg látok a másiktól is valami hajlandóságot.
Lui_78 2008.05.26. 13:42:04
Én egy percig sem. Vagy jön valami akkor amikor kell, vagy megdugta a ló az egészet.
szepi79 2008.05.26. 13:42:18
Rebelde 2008.05.26. 13:42:20
hopi, fogatlan oroszlán vagy:)))
Hopi Bond 2008.05.26. 13:43:20
Hopi Bond 2008.05.26. 13:43:52
mókusfácán 2008.05.26. 13:44:11
MA agyerek házidokija, aki képben van velünk, tisztára kiakadt, hogy beadom a válópert, mert mé nem várok még, mé nem viselem el a3. személyt, aki úgyis lekopik (vagy nem), és legyek kedves a férjemhez!
Mi van?????????
Szerintem, ne várj!
Ha egyszer valmi megborul, azt nagyon nehéz helyrehozni!
Ahhoz két ember kell!
de én nagyon nem jó tanácsadó vagyok, mert ugye elég nehéz ahelyzetem, s most nem hiszek a rózsaszín mesékben! De lehet valkinek ez bejön és ő pozitív tanácsot ad!
DE EZ A Te DÖNTÉSED legyen!!!!!
Rebelde 2008.05.26. 13:44:40
Hopi Bond 2008.05.26. 13:44:49
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:45:03
ennél jobban már úgy sem tud majd fájni, a legfájdalmasabb részen már túl vagyok !
mütyür 2008.05.26. 13:45:07
kb én is:D remélem, nem jártunk egy oviba:DD
Rebelde 2008.05.26. 13:45:46
mondom, hogy nincs fogad:))
mókusfácán 2008.05.26. 13:45:49
A nép akkor él a népfelség jogával!Vigyázz!!!
Rebelde
Ja, tudok ám ősmagyarul!:))))
És egyébként igen!:))))))))))
Hopi Bond 2008.05.26. 13:46:02
Hopi Bond 2008.05.26. 13:46:45
kira: csak rajta, zárka van még bőven :DDDD
szepi79 2008.05.26. 13:46:49
mókusfácán 2008.05.26. 13:48:48
Olyan nincs, hogy nincs 3. személy!
Lehet az mondjuk a delikvens egója is, elfolytott vágya!
de előbb utóbb ott van egy élő 3. alak is!
hopi:
lui kap kaját és csendben van!:))
A zárkában meg majdcsak kialakítun kegy titkos szervezetet!:)))
koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2008.05.26. 13:49:02
mütyür 2008.05.26. 13:49:16
mindenki tudja a saját érzéseiből, meddig vár.
Lui_78 2008.05.26. 13:50:12
Rebelde 2008.05.26. 13:50:14
amúgy lui nem bántana engem:))
mütyür 2008.05.26. 13:50:14
látodlátod, én nem is vagyok annyira offolós-ártalmas egyén, mint mások:DDD
mütyür 2008.05.26. 13:51:49
Hopi Bond 2008.05.26. 13:52:16
rebelde: huh, akkor most 4 évig megint jó vagyok :DDDDDDD
kismütyür: a legkisebb off is megengedhetetlen kihágás :D
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 13:52:34
Aztán lehet hogy csak hiú ábrándba ringatom magam :(
tuli _ 2008.05.26. 13:53:10
ha házidoki képben van, lehet, hogy többet tud, mint mi:) gyerekkel nem biztos, hogy be kell adni ilyen hirtelen a válópert. de persze ez az én személyes véleményem, én már nem nagyon vagyok hirtelen, és úgyis te tudod.
sima kapcsolatban, gyerek nélkül könnyebben lehet borítani.
Lui_78 2008.05.26. 13:53:21
Birtoklási mániája van. Szerintem.
mütyür 2008.05.26. 13:53:32
na neeeee.... nincsenek osztályzások, ki mennyire rossz??:D én pl. igazán kaphatnék egy erős 3-ast:DD
Hopi Bond 2008.05.26. 13:54:31
Rebelde 2008.05.26. 13:54:34
ne hidd:))))))
Hopi Bond 2008.05.26. 13:55:18
tuli _ 2008.05.26. 13:55:29
"Aztán lehet hogy csak hiú ábrándba ringatom magam "
nem hiszem, de lehet. mindenesetre a tapasztalatom az, hogy ilyenkor érdemes határozottnak lenni, érdemes nem sorra kiborulni a másik előtt, és volt már olyan, hogy valaki észbekapott, hogy jaaaaaaaaa? elveszíthetem a másikat?
mütyür 2008.05.26. 13:55:57
várjálvárjál, nem a kinézetemre vonatkozott az osztályzás:DDD
Hopi Bond 2008.05.26. 13:56:14
tuli _ 2008.05.26. 13:57:05
már megint ajánlgatod a megvesztegetést? ejnye-bejnye:))
mókusfácán 2008.05.26. 13:57:17
Szeritnem Luit le lehet kenyerezni!:9 Bocs, husozni! (márha van ilyen szó?)
Angel
Mondom, ezt neked kell eldönteni!
De úgy dönts, hogy ez a ki-,berohangálok, tökölődök játék szar ügy!
mókusfácán 2008.05.26. 13:59:20
úgy van képbne, hogy ismeri a történetünket!
de ő a személyes tröténetéből indul ki, mert elmondta, hogy ő benyelte a férje ilyen sztoriját!
Rebelde 2008.05.26. 13:59:51
a te hitedért én nem fizetek:))))
Lui_78 2008.05.26. 14:00:57
Mit tudsz felajánlani attól függ minden hehehe:)
tuli _ 2008.05.26. 14:01:16
nyilván te vagy benne a történetben, te tudod. nagyon mások vagyunk, más az ingerküszöbünk. ami az egyik pasinál "bejön", mint módszer, az a másiknál nem válik be. :(
angel79- a nemcsak majdnem imádnivaló :) 2008.05.26. 14:02:05
angel
"Aztán lehet hogy csak hiú ábrándba ringatom magam "
nem hiszem, de lehet. mindenesetre a tapasztalatom az, hogy ilyenkor érdemes határozottnak lenni, érdemes nem sorra kiborulni a másik előtt, és volt már olyan, hogy valaki észbekapott, hogy jaaaaaaaaa? elveszíthetem a másikat?
ezt én is így gondolom, én is megfogadtam hogy mától semennyire nem fogom kimutatni azt hogy ki vagyok borulva, de amúgy már tényleg jobb is mint amikor kiderült
mókusfácán 2008.05.26. 14:02:18
Fácán és borjú van a hűtőben!+ a szokásos csirek, karaj, süti, fél disznó!:))))))
Melyiket főzzem???
tuli _ 2008.05.26. 14:02:55
ez a beszéd:DD
mókusfácán 2008.05.26. 14:04:54
voltak napok,amikor sakkoztam itthon ,hogy mit kell kitalálnom, melyik un. női módszer válhat be, de semmire nem úgy reagál,mint ahogy én gondoltam, vártam. Aztán kibökte, hogy ő ehhez gyenge, mármint a helyrehozatalhoz, s inkább szabadon élne!
mütyür 2008.05.26. 14:06:07
Hope-nál nem megy a megvesztegetés, próbáltam:DDD
tuli _ 2008.05.26. 14:07:57
Délibáb 2008.05.26. 14:08:56
Ékezetek: az van, hogy nagyon nehéz magyar szöveget ékezetek nélkül olvasni, magyar billetyűzetet meg nem nagyon nehéz szerezni. Megszokás? Igénytelenség. Inkább.
mütyür 2008.05.26. 14:09:32
akkor felejtős... sajnos... tudod, meséltem az ismerősömről a hasonló sztorit... kár, hogy nem tudom abból a folytatást. de te is megtalálod a boldogságot, csak _tudni_ kell, mit akarsz:)
TGV 2008.05.26. 14:10:00
tanulsag a posztironak: furesz helyett egy szog is megteszi, ekkor meg van ertelme a pumpalasnak.
mütyür 2008.05.26. 14:11:19
én akkor is kitartok, és szimpátiámat fejezem ki a posztíró iránt, sőőőőt, szeretném, ha folytatná a 6éves sztorit:)
az ékezettel írás _nem_ jelent semmit, hagyjuk már ezt.
kákán is a csomókeresés.....
Lui_78 2008.05.26. 14:12:14
mütyür 2008.05.26. 14:13:42
de most miért nem lehet az a szitu, hogy vkivel összejössz, a szex jó, egy másikkal, akivel meg nem szexelsz, meg a lelkizés a jó?? és egyébként is le a kalappal, hogy a lelkizőssel nem feküdt le.
Rebelde 2008.05.26. 14:14:27
mütyür 2008.05.26. 14:16:51
Rézmál Ottokár 2008.05.26. 14:26:23
azt nem tudjuk, hogy elfeküdt-e vele....
Angel,
csináljatok olyat, hogy egy hétig nem keresitek semmilyen módon egymást, ha meg tudod tenni, kapcsolad ki a telefonod stb, de úgy, hogy ezt neki is elmondod, hogy most ez van; ha vki barát ebben tud segíteni, még jobb (akit hívhattok és aki mindkettőtökről tud, hogy hol tart éppen)
1hét múlva találka és lehet felfedni a lapokat
Kira,
nálatok nem tudom, mi van, meg a gyerek miatt még nehezebb, de esetleg nektek is egy ilyen 1-2 hetes nyugalom?
el perro malo, andalucia, a testesebbik (el) (törö 2008.05.26. 15:12:54
Zsófi a Te nőd, csupán a temperamentum, amely különbözhet, légy már biztosabb magadban meg beszélj normálisan azzal a lánnyal
Georginával csak hasonló a személyiségetek. Felejtsd szépen el.
Ne menj már mindig a farkad után, már 34 évesen kicsit több felelősséged lehetne...
bolygo.hollandi711 2008.05.26. 15:53:52
egy nagyon hosszu sztori kerekedhetne belole... ha lesz idom tuti megirom.... :)
2008.05.26. 20:32:33
tetra · http://unsigned.freeblog.hu/ 2008.05.26. 20:46:42
Dr. Cica75 2008.05.27. 17:14:52