Girl power! Ha megszívatták az egyiket, adja vissza a másik! Biztos van erre valami frappáns közmondás O. Nagy Gábor Magyar szólások és közmondások című gyűjteményében például ez szerintem ideillik: Kopját kopjával, pallost pallossal szokták visszaverni.

Sziasztok!

Lekoptatós dumát osztanék meg veletek, ami a szerzőtől csapott vissza
rá. A bekerülés persze képlékeny.

Mivel időnként elhiszem magamról, hogy én vagyok az igazságosztó hero,
ez az eset történt meg velem. Adott 2 lány, és egy srác. A srác
szórakozató, helyes, de a beképzeltség legfelsőfokán ugrál.
Sztori a következő; Mindhárman ismerjük egymást egy ideje, srác
összejön lány1-el egy bulin, aki régóta szerelmes belé. Srác ezzel
teljesen tiszában van, elvannak, szokásos történések. Lány olvadozik.
Buli végén lány reménykedve teszi fel a kérdést, "mikor találkozunk újra?"
Srác teljes közönnyel: "Gondolom majd a következő bulin." (Egyértelmű
sirdogálás a csalódottáság révén.)


Következő bulin ott voltam én is, lány2. Lány1-et alig ismertem, csak
szegről-végről, nem volt szimpatikus, dehát egy a társaság, ez van,
mosolyogjunk. Megtetszett Srác, összejöttünk, stb. Megjelent Lány1,
értetlenül nézve kettősünket, majd távozott. Srác erre fölényesen,
nevetgélve elmeséte az ő történetüket, nem kihagyva belőle a
lekoptatós dumát. Tetszett srác, jól éreztem magam vele, tehát
innentől a menet ugyanaz, mint első esetben. Buli vége, Srác andalogva
kísér ki a buszmegállóba, csók, kérdés jön tőle: "Még nincs meg a
számod. Mikor látlak úja?"
Lány2 mosolyogva: "Gondolom majd a következő bulin."

Köszönöm a figyelmet.
pártia