Ha egy pillanatra elhisszük a levelet, akkor eget biztosan állíthatunk: a szemüveges nők rehabilitációjában óriási szerepe van egy ilyen férfinak. A szemüveges nő szexi, mert egyszerre anyás, tanárnős, intellektuális, jajh. Jelzem, felvettem a recska-címkét.

Sziasztok! Nem valami nagy cucc az esetem, de szeretném megosztani veletek.
Történt, hogy pár hónap ösztöndíj után (egyébként tájépítész vagyok) egy télen nagyon magányosnak éreztem magam, mikor hazaérkeztem. A barátnőim közben kinéztek nekem egy pasit, és „valahogy úgy jött ki", hogy hamarost egymás mellett néztük a Jóbarátokat a nagyijáék kanapéján.
Nem tudom a stílbútor, a kandalló, vagy az irányító nélküli kisképernyős TV (még azt is megjegyeztem nektek, hogy BEIJING márkájú) tette, de én aznap olyan szerelmesnek éreztem magam, mint még soha.
Akkor nem volt gond semmivel, szóval a felhőkben jártam.
És nem is vált rutinná a dolog, voltunk nyáron raftingolni, meg átúsztuk a Balcsit együtt, kimentünk Erdélybe túrázni a haverjaival, szóval lamúr a köbön.
Aztán ősszel kezdődött (addigra már összeköltöztünk), hogy esténként egy picit többet gépezett, mint nem. Én ugye nem vagyok egy ilyen lélekbúvár, gondoltam biztos van ennek oka, lehet, hogy mittudomén. Aztán egyszer amikor megnyitottam a PSP-t a browser kihozott valami ezer képet csajokról.... szemüvegben. Az egy dolog, hogy még arra se figyelt, hogy könyvtárat váltson... Na mindegy, épp kéznél volt, behívtam, és kérdeztem mi ez? Mondta, hogy nem tudja, de valamiért vonzzák a szemüveges csajok.
Namost énnekem ezzel semmi bajom, de rá kellett mutatnom, hogy én, ugye nem vagyok kimondottan az.
Na semmi baj, már amúgy is meg akart kérni régen...
És ettől kezdve állandó műsorszám lett, hogy vett egy ilyen bazira idétlen, vastag teknőckeretes, nem tudom, hogy mondjam, szóval bölcsészlányszemüveget, és állandóan azért nyaggatott, hogy így szexeljünk.
Tudni kell, hogy én nem szeretek orálisan kényeztetni, magyarán nem szopok faszt. Valahogy nem kívánom. Ő viszont ettől kezdve állandóan könyörgött, hogy borotváljam le magam (csak fazonigazított volt) és ebben a szemüvegben csináljam neki szájjal meztelenül, úgy, hogy ő meg ujjaz. Szó szerint azt mondta, hogy „játsszunk könyvtároslány-megerőszakolósat". Hát nekem ez kezdett nem bejönni. Volt olyan, hogy addig könyörgött, hogy beindult, és ott kiverte mellettem magát (úgy két perc alatt). Meg jött utánam a WC-re és ott térdelt miközben pisiltem és folyamatosan nyaggatott azzal a hülye szemüveggel.
Na ide aztán lassan ki is tettük a pontot - voltam persze hülye frigidpicsa (pedig mondjuk frigid épp nem vagyok), meg minden, de szerintem ez akkor sem normális. Szóval lehet, hogy az a bökkenő, hogy tényleg nincs meg bennem a „bölcsésztemperamentum", de most akkor az van, hogy nekem kell rosszul éreznem magam amiért egyszerű, és szerepjátékmentes gyengédségre vágyom? E fölött eljárt az idő?
Na, bocs, hogy így elnyújtottam.