Most direktben üzennék a levélírónak: LAPÁT! Megértetted? Csávót elfelejteni, telefonból kitörölni, iwiwről leszedni az ismerősök közül, msn-en szintén, email kontaktlistájából is. Elárulom, miért halsz ebbe bele: mert azt a férfit üldözöd szerelmeddel, akit megálmodtál. Ebből a testből gyúrtad, de ez nem a valóság. LAPÁT. Minden kommentezőt kérek, mondjuk a levélírónak, hogy LAPÁT.
Kedves Szakítós!
Egy ideje nagy rajongója lettem az oldalnak, és arra gondoltam, megosztom veletek egy friss csalódásomat.
Hát a történet:
Jelenleg egy éve tartó kapcsolatom van. Én 19 éves lány. A párom 12 évvel idősebb, legyen K. 1 évünk alatt leépített, tönkre mentem idegileg, példának okáért : exével együtt alvás, találkozgatások, ex ajándékai, ex név/szülinap amikre nem voltam hivatalos ugye. stb stb stb. Azt tudom, nem csalt meg, de ilyenfajta "barátságot" senki nem visel el. Ezek mellett nem törődik velem, a szex kevés, hozzám se ér, pl. 1 nap 1 szájrapuszi és heló. Hallom a felsóhajtásokat, hogy akkor minek is vagyok vele. Hát, egyrészt mindig a remény hal meg utoljára, és nagyon szerettem, másodszor szeretném visszakapni a kölcsönt, amit adtam neki. A seggét kinyaltam, / bocsi a szóhasználatért/ mindene meg volt mellettem, felmentem hozzá, minden házimunkát elvégeztem, sokszor a kaját én vettem neki, mert arra nem volt képes, hogy elmenjen dolgozni, szóval egy szava nem lehet. Ennek ellenére soha semmilyen hálát nem mutatott, semmit sem köszönt meg, nem értékelt, nem becsült meg. Most szeptemberben hajlandó volt elmenni dolgozni, iskola mellett csinálja, ezért folyamatosan afáradt. Ha felmegyek hozzá alszik, szóval minden időnket, amit együtt tölthetnék, átalussza. Nem az a bajom, mert szüksége van rá, oké, de ezek mellett annyira magányos lettem, és szinte már alig beszélgetünk.
De úgy voltam vele, elviselem. Csak hogy az utóbbi pár hónapban egyre nehezebben nyelem le, mert tele lettem fájdalommal, sérelemmel, olyan dolgokat engedett meg velem szemben magának, hogy hihetetlen, / lepicsázott, leostobázott, folyton megaláz, a közös projektünkből kifelejti mások előtt, hogy én is benne voltam az alapításában,/holott a 2 kezét összetehetné, hogy vagyok akkora barom, hogy mellette vagyok. 2-3 hónapja mondogatom neki, nem vagyok belé szerelmes. Azt hittem összekapja magát, és megmutatja, érdemes rá, de nem. Többször sírva hívtam fel, mennyire egyedül vagyok, senki nem áll mellettem, de ő lerázott azzal, hogy nem ér rá, stb., és minden veszekedésünk az én hibám. Ennyit előlegnek, most jön a lényeg.Megismertem / általa :S / egy 25 éves srácot, legyen B, szintén kapcsolatban, de az övé sem valami fényes.. Kedves, érdeklődő, és ő ott volt nekem, 1 hét ismertség után is, mikor a drágalátos párom a fal felé fordult, mikor próbáltam vele megbeszélni valamit. Rengeteg sms, napi 10 telefonálás, aztán egyre több minden. Persze kitalálhatjátok, találkozgatások, aztán egyszer felmentem hozzá filmezni, ami nagy / CSAK!!!/ ölelkezésbe ment át. Ez volt csütörtök este.. kérte, aludjak ott, de nem tehettem, nem készültem ilyenre :D
Pénteken délelőtt bementem hozzá, d.u 3-ig ott voltam, megint csak ölelkezős-beszélgetős, ez meg az, de ennél konkrétabb itt sem volt. Következett a hétvége.
Én boldog voltam, mert elhatároztam magam, új életet kezdek...vele...Az elején okésnak is látszott. Mindenben benne volt, azt mondta, engem akar, szeret, meg hasonló szokásos dolgok.
Tök boldog voltam, hogy valaki még találhat bennem valamit, és talán nem is vagyok annyira szétcsúszva. Éreztem, hogy fel tudok épülni. Fogalmazgattam is a szakítós dumát K-nak.Szombaton B a barátnőjénél volt, vasárnap jött haza. Hétfőn találkoztunk, felmentem hozzá, elmesélte, beszélt a nőjével, de nem szakítottak, csak elmondta neki, hogy kevés ami most van. Nem bírtunk magunkkal, egymásnak estünk. Konkrétabb dolog felé nem mentünk el, mert hosszas ölelkezős-smárcsata után B elém állt, és közölte, hogy vegyünk vissza. Mondom ezt most nem értem. Hát ő nem akarja hülyére venni a nőjét, meg engem sem.
Akkorát talán nem is koppantam :S ... Hazavitt, pár napra rá megint beszéltünk. Aztán találkoztunk, elvoltunk 1-2 órát, és megcsókoltam. Nem tolt el magától, visszacsókolt. Azt hittem, minden rendbe jön. Aztán este még beszéltünk telefonon. Mondtam neki, töltsük együtt a hétvégét. Azt mondta, nem oké, mert jön a nője. Mondom semmi gáz, mondd meg neki, hogy velem akarsz lenni, és fejezd be vele.
Én kis naív, azt hittem ez az alap, ha egy ember szerelmes, akkor lép. Jah, itt jöttek a gondok.
Nehezen, de kiszedtem belőle, hogy ő szereti a nőjét. Nem szerelmes, de szereti, és nem tudja pikpakk elhagyni. Megintcsak kopp...meg még beszéltünk minden féléről, kibuktam, bőgtem, ahogy szokás. Francért nem tudok erősebb lenni.Lényeg a lényeg, egyedül maradtam megint.
Írtam neki pár sms-t, aztán most pénteken megint találkoztunk, beszélgetni. Azt mondta, nem hazudott nekem, tényleg érez irántam valamit, de nem tudja mit akar, szép vagyok, nehezen tud nekem ellenállni, fél változtatni, az mégis csak biztos stb. stb. Aztán kiderült az is, hogy kedves nőjével letették az előleget a közös lakásra....azt hittem ott helyben lehidalok. Erről miért nme beszélt az elején?
Aztán még célozgatott rá, hogy ez még változni fog, de mondtam neki, nem kell hitegetni, nem vagyok hülye, és nem fogom áltatni magamat. Ő is azt mondta akkor, egyenlőre hagyjuk.
Haza értem, kibuktam, felhívtam párom, hogy egyedül vagyok, nem bírom tovább, nincs senkim. Lerázott, hogy megy dolgozni, és készülődik, meg különben is, minden az én hibám, és ő fáradt, és azért nem foglalkozik velem.
Felhívtam B-t, össze-vissza bőgtem neki, mondtam, nem azért, hogy megszánjon, vagy valami, de senkim sincs rajta kívül / ami igaz, mert tényleg nagyon antiszoc lettem K mellett és senkim sincs akivel megbeszéljem a gondjaimat. / és ami köztünk volt, arról nem akarok többet beszélni. Max ha aktuális lesz, de azt is erősen kétlem. Megvígasztalt, és azt mondta még felhív ma este, tartsak ki, ő bármikor segít nekem.
Szóval a gyerekkel nincs különösebb baj, azon kívül, hogy fél változtatni, nem mer lépni, és nem tudja mit akar.
Kegyetlenül fájt, hogy visszalépett. Ha a tavalyi korszakban kapott volna ez el, könnyen túlélem, de annyira legyengültem, kimerültem, kifáradtam, magányos lettem, hogy földhöz vágott.
Csak én gondolom úgy, hogy ha szeretek valakit, akkor azzal kezdek párkapcsolatot, hagyva a régit???Vagy ez lenne a normális?
Lehet osztani kérem szépen, hogy lehettem naív kiskirálylány, meg ilyen őrült, aki mindent eltűr.Szóval B-vel nem teszkóztunk, amúgy meg katona :D
Zazzzzzzzy
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ákosos csaj! 2008.11.18. 06:00:38
soymilk (törölt) 2008.11.18. 06:00:42
soymilk (törölt) 2008.11.18. 06:01:18
Babó 2008.11.18. 06:13:33
Legyél egyedül. Legyen barátnőd, akinek picsoghatsz. Kezdjél egyedülálló 25 évessel. De nehogy velem! :)
Tanulgasd az életet...
Ákosos csaj! 2008.11.18. 06:15:17
Te sem zártad le teljesen a K-val való kapcsolatodat, mégis belementél a játékba B-vel.
Nem lehet, hogy túl nyomulós vagy, és ezzel elijeszted magad körül az embereket?
Az meg, hgoy exével nem csalt meg, mikor ottaludt el ne hidd már!!!!!!
Babó 2008.11.18. 06:19:46
"exével együtt alvás"
"nem csalt meg"
"a szex kevés, hozzám se ér"
Fixen exével szexelt. :)
Tiduj 2008.11.18. 06:24:42
Puch Cavette 2008.11.18. 06:43:58
Ha lennének barátnőid, elmondanák: ha K-val elcsesződött a kapcsolatod, és emiatt kavarsz B-vel, de ő nem dobja ki a nőjét miattad, és ezért pityeregsz K-nak, majd - amiért ő nem hallgat meg - B-nek, marha nagy bajok vannak veled. És itt most nem csak arról van szó, hogy egyik kapcsolatból akarsz a másikba menekülni (B lehetne egy félkarú, alkoholista sírásó is - elnézést a félkarúaktól és a sírásóktól), hanem hogy már az a te döntésed volt, egyedül a tiéd, hogy lekoptattad a barátnőid K-ért, és egyedül maradtál a bugyuta gondolataiddal. Kezdd azzal, hogy kiLAPÁTolod K-t, és reménykedj, még visszafordítható az agyad sorvadása.
Kedves jelenseg 2008.11.18. 06:59:32
Ja persze, az is erre utal, hogy ahelyett, hogy te leléptél volna a sajátodtól, neki vinnyogtál bőgve..
Egyébként a saját boldogságodért csak és kizárólag TE vagy a felelős. Ha szarul érzed magad egy kapcsolatban, neked kell lépned, és nem a másiktól kell megváltást várnod.
Valószínűleg ezt most baromira nem érted meg, de remélem, hogy egyszer visszakapod az egészet egy síró-vinnyogó pasas formájában, és akkor majd te fogsz a fal felé fordulni a hatezredik olyan este után, amikor nem tudsz mit kezdeni a hisztijével meg a problémáival...
törögbasa 2008.11.18. 07:05:01
2008.11.18. 07:17:20
Tilcsák Bea (törölt) 2008.11.18. 07:23:14
Ákosos csaj! 2008.11.18. 07:24:26
rite 2008.11.18. 07:26:25
Ákosos csaj! 2008.11.18. 07:27:02
Volla 2008.11.18. 07:27:15
A szerelem néha marhára kevés. Másrészt, egy másik kapcsolatból kilépni valakiért kissé nehezíti a tisztalappalkezdés eshetőségét mindkét fél számára. Nem is biztos, hogy megéri...
Egyszerűen nem értél te annyit B-nek :S
attis- 2008.11.18. 07:28:54
LAPÁT!!! Mindkettő!
harcibarbi 2008.11.18. 07:34:40
meg.mondom 2008.11.18. 07:39:56
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2008.11.18. 07:44:14
hoel 2008.11.18. 07:45:11
Egyébként a posztirónak: miért csak pasikban tudsz gondolkozni? Barátnők, haverok bulik, fanta stb? Meg próbáld saját magadat érted, saját magadat épitgetni ne másnak nyald ki a seggét.( hogy téged idézzelek) Előtted az élet, ne kúrd el teljesen!
meg.mondom 2008.11.18. 07:46:10
Kedves posztoló: gyere fel hozzám, tőlem mindent megkaphatsz:))
Dobd a srácot, és találj egy másik pasit, aki szingli.
Köszönjük, leülhet, 3-as.
nyunyuli 2008.11.18. 07:46:49
lapát - K
lapát - B
meg.mondom 2008.11.18. 07:48:35
Fiatal még a posztíró!!! Elkövette a hibát, rájött, hogy ez így hülyeség, szóval ha lelép, akkor megtanulta a leckét, ha nem akkor megérdemli a srácot.
Ja, igen, a pénzt meg hagyd veszni, mert azt már nem látod viszont, max ha ellopod a TV-jét és eladod.
Labancz 2008.11.18. 07:50:47
diktatorikus kleptokrácia 2008.11.18. 07:53:09
És most elolvasom
Negrogo 2008.11.18. 07:53:48
20 eves leszel, a legjobb korban lennel amikor minden a helyen van de agyilag sehol nem vagy. talan legyel picit egyedul amig lesz onkeped es onertekelesed es keressel egy 22-24 eves sracot aki teged akar.
2008.11.18. 07:56:11
B meg pörkölődik, de ha kikacsingat valaki egy kapcsolatból, ott gondok lehetnek...ha nem most, később...a közös lakást meg az is minek vesz, ha már most nem érzi 100%-nak a másikkal való együttélést?
Puch Cavette 2008.11.18. 07:56:38
nyunyuli 2008.11.18. 07:58:22
Negrogo 2008.11.18. 07:58:25
en eleve azt nem fogom fel, hogy nincs a post ironak anyja, apja? hogy engedhetik meg a 19 eves lanyunknak, hogy egy 32 eves palival legyen? olyan qurvara egyertelmu, hogy mire kell a csaj neki. de itt a tortenetben mar arra se csak kihasznalasra. mondjuk en eleve azt gondolom, hogy egy annyi idos pali aki ilyen "pici" lanyokkal kezd az eleve egy nagy luzer lehet.
sys 2008.11.18. 08:01:08
Purple... 2008.11.18. 08:01:40
2008.11.18. 08:02:09
2008.11.18. 08:04:49
L a P á T :)
LyukasBogrács 2008.11.18. 08:06:39
paula 2008.11.18. 08:06:53
LyukasBogrács 2008.11.18. 08:07:40
Gyalásó!!
LyukasBogrács 2008.11.18. 08:09:54
Karma · http://karma.blog.hu 2008.11.18. 08:10:06
Kopasz Szuzukis 2008.11.18. 08:11:54
De a lapátot tartsd meg magadnak. És azzal ásd el magadat. Derékig, mert a sírodat valakinek gondozni is kell.
Sajtika 2008.11.18. 08:12:32
mindig azt lehet itt olvasni, hogy mindenki csalodik..
en meg aki osszetenne ket kezte egy normalis lanyert, semmi..
asszem velem van a baj?
elmegyek plasztikai sebeszhez :)
Reményhal 2008.11.18. 08:13:16
vajon miert torodne veled ennel tobbet, ha te igy is megcsinalsz neki mindent, es akkor kap meg teged amikor csak kedve van hozza. Neki te egy fiatal bonusz numera vagy + ingyen takaritono. Ha atgondolod, mint kivulallo, akkor rajohetsz esetleg, hogy a kapcsolatod azert lett ilyen, mert TE engedted meg, hogy ebbe az iranyba fejlodjon.
Ugyan csak toredeket ismerjuk a dolgoknak, de gondolkodj el azon, hogy lehet kisebbet buksz, ha most realizalod a veszteseget (bukod a kolcsont), es kidobod a 31 eves juzert.
Sajtika 2008.11.18. 08:13:19
erdekes sztori.. hat.. ilyen bajgunar filingje van bnek nem?
lapatot neki :]
Gwendy (törölt) 2008.11.18. 08:13:49
Lamond 2008.11.18. 08:14:35
LAPÁTLAPÁTLAPÁTLAPÁTLAPÁT
amúgy meg 20 éves vagy. nyomd meg a reset-et és restart. nem a te részed a világfájdalom, úgy viselkedsz, mint aki megérte az atomháborút.
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.11.18. 08:16:25
Zazy kedves, elhuzni K-tol jo meszzire, kitorolni mindenhonnet, es ne kersd! Az a pasas egy lyukas garast sem er, te meg szepen tonkre mesz miatta! hat kell ez neked? B is amortizacio eselyes! Donteskeptelen fiucska, ne menj bele egy ujabb lelki cincalos dologba. Helyette keresd meg ujra a barataidat, menj el muzeumba, barhova, ha egyedul, akkor egyedul. elsokent tedd rendbe magadat! juss el oda, h egyedul is jol erzed magadat sajat magaddal! Utana egye fene, johet az ujabb szerelem:D
sq 2008.11.18. 08:16:53
hangaagi · http://hangaagi.blog.hu 2008.11.18. 08:19:16
storyline :) 2008.11.18. 08:20:20
Katona? Azt is bele lehet valahova passzítani a hüje-hüjébb-leghüjébb-rendőr-postás-vasutas vonalba!
TuskóHopkins 2008.11.18. 08:21:36
+1 a 2 db lapát javára.
Én sem értem, hogy 19 évesen, hogy lehet ennyire társfüggő valaki.
Hogy miért nincs senki, aki kirángatná ebből a befordultságból.
nol · http://www.blog.hu 2008.11.18. 08:22:16
TuskóHopkins 2008.11.18. 08:23:48
A sógorom katona, és ő nem ilyen B-féle gyerekes érzelmi analfabéta.
Úgyhogy hagyd békén a katonákat.
Szufla 2008.11.18. 08:23:56
Elképesztő egyébként, hogy mennyi ember marad meg "hát, nem az igazi, de ez legalább biztos" kapcsolatban. Aztán sose jön rá, hogy mi hiányzik neki. Vagy de, de akkor már késő.
(n.pr.) · http://szakitsoff.blog.hu 2008.11.18. 08:28:01
"de nehogy velem!" :DDDDD
és egyébként télleg vaaaazz... ja, és lapááát!
LyukasBogrács 2008.11.18. 08:28:06
storyline :) 2008.11.18. 08:32:27
Parancs-értettem!
Bééb (törölt) 2008.11.18. 08:33:15
Nem tudom hanyadjára írom meg, hogy kezdem szégyelni hogy nő vagyok.
Ekkora egy idióta bamba nőt mint ez, hát annyira hihetetlen.Ez a tipikus akit addig ütsz hogy már szana szét csúszik és minden tiszta vér, és még akkor is csak annyit sápítozik, de holnap felhívsz????
Jesszus atyaéééég
joleszneked 2008.11.18. 08:37:57
Fiatal vagy, tán még lehet belőled korrekt ember.
Black_Rainbow 2008.11.18. 08:41:33
19 évesen szerinted ez az élet? Hát nem. Miért nincsenek barátaid, barátnőid? Ne csak egy kapcsolatra támaszkodj mindig! Ez semmi jóhoz nem vezet, később sem. Támogatom az előttem szólókat akik azt mondták, most egyedül kéne maradnod, megtalálni a saját utadat, megismerni önmagadat és csak ezután belekezdeni egy kapcsolatba de nem holmi K-val vagy B-vel, hanem egy olyan pasival aki egyedülálló és nem kihasznál vagy hülyének néz! Nem akarlak nagyon lehurrogni, én is voltam 19 éves, én is szerelmes típus voltam, de fel kell nőni és rájönni, nem csak ebből áll az élet és nem kell mindent eltűrni egyvalakinek, mert azt hiszed jobbat nem találsz! Hát fogsz jobbat találni, de ahhoz először is magadat szedd rendbe!
Ricardo 2008.11.18. 08:42:57
tuli _ 2008.11.18. 08:49:56
De húsz évesen????? Tipikus áldozattípus vagy. Mindenki azt csinál veled, amit akar, mert hagyod. No jó, a 25 éves nem fektetett meg, de az sem rajtad múlt. Neki volt több esze, hiszen rájött, hogy akkor aztán még jobban ráakaszkodsz. Most nem mennék bele a srác kapcsolatának taglalásába. Fordulj anyukádhoz, beszélgess vele, és hamar gyorsan szedj össze barátokat, mert nem jó úton haladsz a sok-sok bőgéssel, amit két pasinak művelsz, akik le sem szarnak.
mashbp 2008.11.18. 08:50:20
Ilyen hülye p**át
Én mért nem találkozok soha ilyen lányokkal.
A homlokára lehet írva, hogy használj ki!
Nem lapát......megérdemli
mashbp 2008.11.18. 08:52:45
Ilyen hülye p**át
Én mért nem találkozok soha ilyen lányokkal.
A homlokára lehet írva, hogy használj ki!
Nem lapát......megérdemli
Tiduj 2008.11.18. 08:53:50
Mindkét pasinak lapát.
Te meg pihend ki magadat. Iratkozz be valami suliba, kezdjél el sportolni. Így fejlődsz majd testileg-lelkileg, közben barátokat is szerzel.
Még ma állj oda a tükör elé és szólj annak a lánynak, hogy azonnal kezdjen új életet, vesse el a régit de azonnal, különben irgum-burgum!
2008.11.18. 08:54:00
Kedves posztíró, ezt úgy hívják hogy kapcsolat-függőség. Így mindig azt fogod érezni, hogy egyedül vagy. Kábé úgy éltél Kval, mint a legrosszabb filmekben egy elhanyagolt középkorú feleség a görény férjével. No keksz, but rántotthús és porszívó. Ki kell próbálni milyen is tényleg "egyedül". Sokkal-sokkal jobb lesz.
Elveszett Angyal 2008.11.18. 08:56:51
Lapát
haverok, buli, fanta, kineziológus, pszichológus, tornaterem, evés, ivás, barátok, munka, kozmetikus, fodrász, blogolás, társkeresőzés rendel a kislánynak, hogy megismerje magát és a világot.
Stupidella 2008.11.18. 08:57:12
Vagy kinövi, vagy nem. Inkább az utóbbi...
Tiduj 2008.11.18. 08:58:25
Lehet, hogy a rokonai távol laknak, esetleg rideg, nemtörődöm népség.
Állj a sarkadra kislány!! Meg tudod csinálni, hidd el!!
maraggyámá 2008.11.18. 08:59:10
3 hónap EGYEDÜL. Nem más szeretetéből táplákozva, meg más vértét szívva. Ezalatt végiggondolhatod, hol miben hibáztál. Csak tippek: nem voltál hajlandó meglátni, hogy K. félrekúr. Mert neked ez így könnyebb volt. Szeretetért rabszolga lettél, amit persze nem kaptál meg. Szar ügy... Állj talpra egyedül, tanulj a hibákból, utána lehet előre lépni. Mert ha nem, akkor K. helyett jön B., B. helyett G., G. helyett X. stbstb... Mindegyik ugyanolyan lesz, mert újra elköveted ugyanazokat a hibákat. Így is lehet, de az élet rövid ehhez szerintem. Meg a pokol is forró :)
storyline :) 2008.11.18. 09:01:19
Igaza volt!
"kérte, aludjak ott, de nem tehettem, nem készültem ilyenre"
Borotváld rendszeresen!
Elveszett Angyal 2008.11.18. 09:01:50
ősi szabály, rúgj bele, visszajön.
Legyél te, aki nagyot rúg:-) csak ne engedd vissza....
Elveszett Angyal 2008.11.18. 09:02:28
ez nagyon ott volt:D
Dezsőjóska 2008.11.18. 09:03:07
TuskóHopkins 2008.11.18. 09:03:23
"Borotváld rendszeresen!"
:-D
AvgDvl 2008.11.18. 09:05:40
aztán pékLAPÁTtal homlokon verni és homokozóLAPÁT a seggébe a lehúzós aljadék gennycsomó úrfinak.
Negrogo 2008.11.18. 09:06:51
"Ne bántsátok már szegényt az anyjával. Épp azt írja, hogy teljesen egyedül él valahol, család nélkül. Szerintem ezért is ennyire kiszolgáltatott."
Akkor ezert bocsanat a post irotol. Ezen a reszen at siklottam ezekszerint.
Rohir 2008.11.18. 09:06:56
"Aki hülye, haljon meg"
és meghalt.
Kedves post író:
1. LAPÁT (86-os betűmérettel)
2. Keress már egy egyedülálló férfit!
titime 2008.11.18. 09:08:55
Ma - Holnap · http://www.mzsmviz.hu 2008.11.18. 09:11:47
Prinzessin Erbsen (törölt) 2008.11.18. 09:14:47
vigyazz! ha szakitasz velük, tehat valami modon kilepesz a kapcsolatbol, ök fognak közeledni ebben biztos vagyok - a macska nem hagyja az egeret - de olyankor legyel erös es gondolj a velük töltött legroszabb pillanatokra
most a legfontosabb hogy az önbizalmad visszanyerjed,
fodrasz, kozmetika fitnes,
a penzedet meg veresd ki belöle valakivel, vagy ha nem egetverö hagyd a fenebe, azzal hogy ha stricinek erzi magat tartsa meg es dugja fel maganak,
ha van rola valami elismerveny akkor bizd ügyvedre, de te ne foglalkozz vele ilyen szinten sem
gondolj bele: azt mondod szereted, de hogy lehet olyat szeretni aki teged szivat allandoan
ez akkora baromsag, mintha az mondana valaki egy Apeh ellenörzes utan, hogy szeretem az apehet, vagy mondjuk a rabok a börtönben a smasszerok utan epekednekek, ez nevetseges, az elsö lepest nagyon helyesen meg tetted amikor ide dobtad elenk a sztoridat, es most itt szedjük darabokra es csamcsogunk rajta -biztos hogy nemelyik komment fajt is, de ezt tekints ilyan fajdalomnak mint a foghuzat, utanna mar jobb lesz
storyline :) 2008.11.18. 09:15:11
Pokember - a seggemből, mint minden rendes Póknak 2008.11.18. 09:15:59
Te meg próbálj meg élni, ne csak létezni. Bénán álltál a dolgokhoz eddig, de reméljük, hogy kinősz belőle, mert így csak ki fognak egész életedben használni.
(Én is többször újra elolvastam, hogy nem 39-et írt a posztoló a korának? De nem, tényleg 19...)
suklemovics 2008.11.18. 09:16:01
Szívlapát a hátába annak aki kihasználja, a posztoló meg vegye észre, ha nem akarnak vele élni...
Lépjen át ezeken, égessen fel minden hidat maga mögött, és klezdjen építkezni. Magának, magáért!
Metal Warrior · http://ordogvilla.blog.hu/ 2008.11.18. 09:16:16
"Aztán még célozgatott rá, hogy ez még változni fog, de mondtam neki, nem kell hitegetni, nem vagyok hülye,"
Azért ezzel vitatkoznék...
"Ő is azt mondta akkor, egyenlőre hagyjuk."
Ezt nem értem, mi volt egyenlő? Amire te gondolsz, azt úgy írják, hogy "egyelőre"... Mi lenne, ha nem csak 3. általánosban megrekedtek írnának posztokat?
TuskóHopkins 2008.11.18. 09:20:58
"hogy lehet olyat szeretni aki teged szivat allandoan"
Ó, ne hogy azt hidd, hogy olyan nehéz az...
:-)
nuart · http://nudeart.blog.hu/ 2008.11.18. 09:25:27
szépmező 2008.11.18. 09:25:56
nincsenek barátaid és/vagy családod??? mi az hogy teljesen egyedül vagy?
25 éves csávesz delete.
31 éves csávesz pénzt visszaszerzni.
19 éves önmagadat azonnal végigdugatni magad néhány átbulizott éjszaka után vagy féltucat sráccal!!!
paaj 2008.11.18. 09:26:27
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.18. 09:28:28
Második: Zazzy, ha felveszed velem a kapcsolatot, meghívlak 1 kávéra, vagy teára. :D
Harmadik: fiatal vagy, majd rájössz, és nagyon ritka az a pasi aki "ott alszik, és nincs semmi". Nőben is ritka.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2008.11.18. 09:31:39
Nem tudom sajnálni.
Cipó 2008.11.18. 09:32:03
Határozott Szándék (törölt) 2008.11.18. 09:32:21
Abdab 2008.11.18. 09:33:15
tuli _ 2008.11.18. 09:33:42
"Többször sírva hívtam fel, mennyire egyedül vagyok, senki nem áll mellettem"
Azt nem írta, hogy család nélkül. Elég kevesen vannak, akiknek egyáltalán nincs családon belül kihez fordulni. A fenti logikával azt is mondhatnám, hogy azért nincs család, mert 18 évesen fogta magát, és lelépett egy 30 éves pasival. Ezt nem tudhatjuk. Mindenesetre az biztos, hogy kellene felnőtt háttér is neki, mert nagyon fiatal, és a fiatalok közül is az, aki kapcsolati téren éretlen.
Pofátjanka 2008.11.18. 09:39:22
Kedves posztíró, először egy olyan, érzelmileg visszafejlett férfiembernek szenteled az életed, aki semmivel nem viszonozza a fáradozásaidat, másodszor pedig olyannak, aki csak szórakozik veled. Tudom, hogy nehéz, de próbáld az ilyen alakokat elkerülni, rengeteg helyes, okos, és jószívű pasi járkál mindenfelé ;)
Látom, szeretni tudsz, szeretni vágysz, de most legyél egy kicsit partner nélkül, és csak a barátaiddal legyél, akik visszaadják majd a lelki békédet és az önbecsülésedet! Azután kezdhetsz új párkapcsolatot.
L.A.P.Á.T. mindkettőnek :P
Pofátjanka
Silly 2008.11.18. 09:40:02
Semmiképp ne rúgd ki őket!
Itt a bloggon minden kommentelő hülye, ne hallgass rájuk, csak irigyek!
Sőt, én még vadásznék magamnak 1 harmadikat is, hogy ha az első 2 foglalt akkor biztosan legyen még valaki aki semmibe vesz !
hemu 2008.11.18. 09:40:29
Fiatal!
Bután csinálja, mert elhiteti magával, hogy szereti nagybetűt. Azt, aki még csak ki sem használja rendesen, nem csinál neki egy gyereket, akire felépítheti az elkövetkezendő szar életét mondván ő a büszkeségem.
Posztíró!
Azonnal felejtsd el az összes Kapitálist!
Próbálj magaddal foglalkozni! Kezdj el sportolgatni, figyelj magadra!
Pár hónap múlva rájössz, hogy mennyire jó is az, ha tudsz magaddal törődni, 0tudod, hogy NEKED mire van szükséged. Sőt élvezni fogod, hogy csak Te döntöd el, mikor, mit csinálsz. Gyászold meg a múltat, ha akarod, de ne süppedj bele! Kicsit kiegyensúlyozottabb leszel és válogathatsz kedvedre, hogy kivel akarsz kezdeni.
Adj magadnak pár hónapot arra, hogy rájöjj, hogy nem házirobotnak találtak ki.
Jaja, eleinte szar lesz. Később is lesznek kellemetlen pillanatok, amikor rádöbbensz, hogy ezt a sok szart mindmind magad kavartad magadnak, de sebaj, tanulópénz megvolt, szerencsére fiatal vagy, időd, mint a tenger.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.18. 09:45:11
"Can't Stop The Signal..." 2008.11.18. 09:45:11
Foglalkozzon magával, ismerkedjen.
tygger 2008.11.18. 09:47:56
nemár.
Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2008.11.18. 09:48:10
echelon 2008.11.18. 09:48:53
Plusz: Kedves Posztíró, tanulj meg egyedül lenni. A húszas éveid elején jársz, ismerd meg önmagad, szeresd és értékeld magad. Aztán várd el másoktól ugyanezt.
Egyébként pedig amit még írnék, azt már pl hemu leírta...
Jó munkát mindenkinek!
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.11.18. 09:48:54
tényleg azt hitte a kis naiv, hogy majd lelép a pasi egy 19 évessel? hahh! persze. egy hétvégére. talán.
persze ezek a pasik sem éppen az erkölcs bajnokai..
pucros 2008.11.18. 09:49:15
Szeretni sok mindenkit lehet, párkapcsolatot tartani csak egyvalakivel.
A hangulatos pillanatokban tett vallomások nem ígéretek.
Aki nem bírja a magányt, az társnak kellemetlen.
Wagner Úr 2008.11.18. 09:51:20
A minket körülvevő kapcsolat-konglomerátum pedig nem más, mint hülyítések és hülyíttetések tömege, továbbá aszimmetrikus érzelmek találkozása.
Rebelde 2008.11.18. 09:51:23
ez téged jellemez
pucros 2008.11.18. 09:51:50
"A seggét kinyaltam, / bocsi a szóhasználatért/ mindene meg volt mellettem, felmentem hozzá, minden házimunkát elvégeztem, sokszor a kaját én vettem neki, mert arra nem volt képes, hogy elmenjen dolgozni, szóval egy szava nem lehet. Ennek ellenére soha semmilyen hálát nem mutatott, semmit sem köszönt meg, nem értékelt, nem becsült meg."
El tudjátok képzelni, milyen anyós lesz az ilyenből?
Brrrrrr....
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.18. 09:53:32
Patria 2008.11.18. 09:53:47
Mostani "le se szarós" azért mert egy szar alak, az új, kedves kis barát meg azért mert döntésképtelen és szvsz csak hiteget. Néha mindenki belefut az ilyen helyzetekbe, de az ilyen papírkutyák csak az egoturizmust gyakorolják rajtad.
2 LAPÁT!
Rebelde 2008.11.18. 09:54:02
az utolsó tanácsod még viccnek is rossz:P
FlybyWire 2008.11.18. 09:54:27
Ha mégsem, akkor péklapát :)
Kislányom, van olyan akinek 35 évesen kell újra összeszednie magát. Neked 19 évesen (mikor még MINDEN előtted van).
Ha még egyet nyikkansz, lendül a szívlapát :)
Kalapból nyúl 2008.11.18. 09:55:58
LAPÁT.
TuskóHopkins 2008.11.18. 09:56:23
Igen, és nekem meg otthon kellett hagyni a bicajt. :-)
Fitz 2008.11.18. 09:56:51
1. Fiatalabb vagyok pár évvel, mint a fickód.
2. Sokkal kedvesebb leszek, ha kinyalod a seggem
3. Az exeimmel távolságtartó, de jó kapcsolatot ápolok.
4. Nekem is jól jönne egy 19 éves husika.
:))))
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.11.18. 09:57:04
jadviga79 2008.11.18. 09:57:45
Rebelde 2008.11.18. 09:57:58
Syolos 2008.11.18. 09:58:52
Rubyred *.* acélbetét és macska projekt *.* 2008.11.18. 09:59:23
ravens01 2008.11.18. 09:59:39
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.11.18. 09:59:41
nagyon így van!
FlybyWire 2008.11.18. 09:59:45
Nyilván nem. El kellene mennie a barátaival kocsmába/kirándulni/bowlingozni/vidámparkba stb... BÁRMIT csinálni, de csinálni valamit, ami élmény. Ja és barátokkal beszélgetni. Sokat.
Aztán pedig sokat (hónapokig) egyedül lenni, és zen-t vagy tao-t olvasni :)
jadviga79 2008.11.18. 10:00:22
latod, maris vannak itt jelentkezok, lasd Fitz! :) Azert kerdezz korbe, ogy van -e mar neki valaki a lathataron, vagy teljese mertekben rad tud -e koncentralni. ;)
Bukowsky,
a fodrasz, kozmetikus stb. a leany lelkenek jo, miutan teljes generalt csinalt, kicsit jobban erzi magat, aminek hatasara elkepzelheto, hogy vegre valami jo is fog tortenni vele hamarosan, miutan vegre jobban erzi magat a boreben.
Syolos 2008.11.18. 10:01:02
Istenem, bazzeg, el nem hiszem, hogy a 21-ik században vagyunk...
hemu 2008.11.18. 10:01:13
19 évesen az ember szokásai és belsője nincs kőbe vésve! Sőt, később sem, csak el kellene hinnie, hogy van élet a "halál után", egy ember nem egy kapcsolatban lesz egész, hanem egy egész kapcsolat lesz két egész emberből.
Szerintem mindenki vágta már haza a saját kis életét azért, mert nem akarta meglátni a problémákat... Persze tisztelet a kivételnek és persze gratula is.
FlybyWire 2008.11.18. 10:02:18
Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2008.11.18. 10:02:21
LAPÁT (kesztyű, sál. Kell az ilyen hidegben...)
:-)
jadviga79 2008.11.18. 10:04:41
tudjuk, az is nagy bun, ha sajat magunkat nem ertekeljuk elegge, es hagyjuk egy hulye egoistanak hogy kiszolgaltassa magat, mi meg gozerovel szeressuk, megha nem is kapjuk vissza amit adtunk. Megis van ez ugy, hogy megtortenik, es tovabbra sem lepunk, ezert jar a lapat, remeljuk a posztironak ennyi tanulopenz eleg volt. Tok szerencses, 19 evesen mar tul is van ezen! :))
szepi79 2008.11.18. 10:05:14
manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2008.11.18. 10:05:50
ássák csak a saját sírjukat.
akárhány évesen téved is az ember, mindig akad vagy 100 nagyokos, aki kioktatja és empatikusan le is bassza :(
sztem posztoló, a pszichológussal csak csínján mert simán begyógyszerez (újabb problémák), inkább sok barát + mozi + koncert + munka + sport + önbecsülés.
lesz még ön jobb emberismerő.
2008.11.18. 10:06:31
Zazzzzzy (az ágyban) nem kell mindenáron együtt lenni valakivel! Nem kötelező a párkapcsolat, lehet egyedül is lenni, míg helyreállsz, meg magadhoz térsz!
Ha fiú lennél azt mondanám, hogy péntek este igyunk meg pár sört és mond el mi fáj.
Sok ember azt felejti el, hogy az egy dolog hogy az ember társas lény, de a társ az nem feltétlenül egy pár, lehet az simán egy barát/barátnő.
Egyedül is tudni kell lenni! Inkább egyedül vok, mint egy szar kapcsolatban vok.
jadviga79 2008.11.18. 10:08:27
igen, van benne valami amit mondasz, erre is erdemes lenne figyelni, vajon tenyleg szeret aldozat lenni, vagy csak vak volt. A kovetkezo pasival valo kapcsolat mindenre valaszt ad majd, mihelyt kesz lesz a lany egy uj kapcsolatra. De jo ezt tudatositani, hogy ez is lehet egy tenyezo a dolgok ilyeten alakulasaban.
Fitz 2008.11.18. 10:08:30
Egyedül vagyok mint a Zujjam. :P
Elég nekem 1 nő egyszerre.
Mindamellett minden csodálatom és megvetésem azoknak akik többet is tudnak egyszerre kezelni. :))
Cica7 2008.11.18. 10:09:15
A tételek tetszett!:D
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.11.18. 10:11:13
olyan dolgokra gondolok, amelyekről ravens01 is ír fentebb.. és ugyan kinek tökéletes a családja, kinek makulátlan a múltja.. ezeken nem lehet csak úgy egy kis kozmetika-túrával segíteni.
tüneti kezelésnek nem rossz, persze. de a nagy csodát nem szabad ilyesmitől várni.
ged 2008.11.18. 10:12:08
Kedves posztíró, te egy riherongy vagy, nulla tartással és önbecsüléssel, ezek után nem érdemelsz mást. Majd ha változtatsz magadon, az emberek megitélése, hozzáállása is megfog változni feléd.
Addig is LAPÁT és söprű, gyerünk takarítani!
Cica7 2008.11.18. 10:13:58
Van akinek hatalmas a szíve, többen is beleférnek..:((
Sajnos..:(
Persze a végén összegabalyodik és bekattan, mert gőze sincs, hogy hogyan döntsön....:(
jadviga79 2008.11.18. 10:15:48
2Baz2B · http://ujrakezdos.blog.hu 2008.11.18. 10:19:06
Nincs az a kapcsolat, amiért meg kell vagy érdemes megszakítani a régi barátságokat.
Mert ha ilyet vár el az, akkor nem az igazi. Ha te hanyagolod őket,mert most akadt jobb, akkor te nem vagy igazi barát és el kellene gondolkoznod.
Szőrnyű csalódva egyedül lenni. Tanulj belőle és erre gondolj, amikor az új kapcsolatodban elhanyagolod a a barátokat.
Aki meg azt mondja, hogy bezzeg ő nem okozna nőnek soha csalódást, annak azt üzenem vagy túl fiatal vagy túl naiv és tapasztalatlan. Nem csak a tirpákok bántanak meg nőket, lehet az akaratlan is.
Szelid sunmalac 2008.11.18. 10:19:29
Fitz 2008.11.18. 10:21:07
Én ilyen kis szűk szívű vagyok.
Vagy inkább úgy mondanám, hogy nem bánok meg senkit, akit s szívemben akarok tudni. Ez meg csak úgy megy, ha 1 embert engedek be egyszerre.
ÚGy látom neked vannak tapasztalataid.
Akarsz beszélni róla?
Tiduj 2008.11.18. 10:21:20
Tiduj 2008.11.18. 08:58:25
"Többször sírva hívtam fel, mennyire egyedül vagyok, senki nem áll mellettem"
Azt nem írta, hogy család nélkül. Elég kevesen vannak, akiknek egyáltalán nincs családon belül kihez fordulni. A fenti logikával azt is mondhatnám, hogy azért nincs család, mert 18 évesen fogta magát, és lelépett egy 30 éves pasival. Ezt nem tudhatjuk. Mindenesetre az biztos, hogy kellene felnőtt háttér is neki, mert nagyon fiatal, és a fiatalok közül is az, aki kapcsolati téren éretlen."
Persze, nem tudhatjuk. De az egészből ezt éreztem ki. Feltételeztem, hogy nincs közelében gondoskodó felnőtt, különben nem keveredett volna ennyire össze-vissza.
Atrox 2008.11.18. 10:21:23
He-he, magam elé képzelem a szöveget:
Kedvesem, tudom, hogy 5 éve együtt vagyunk, és őrülten szeretlek, meg most készülünk lakást venni, de van itt egy 19 éves forma csaj, akinek nagyon viszket, és hét végén megrakhatnám négyszer-ötször, amit már eddig is megtehettem volna, csak a lelkiismeret tartott vissza, így értsd meg, hogy szakítanunk kell!
Mega lol :)))
2): Ha bőgsz egyfolytában, mint egy hisztis picsa, akkor annak is fognak tartani (dehát ezek szerint tényleg az vagy). Elárulom, hogy ezt kibaszottul nem tolerálják a férfiak, és egy idő után képtelenek lesznek komolyan venni...
3): Páran kommentezték, hogy akinek ilyen fiatal csaja van, az lúzer. Mi is ez, és hogy is van? Akkor, ha majd 40 éves koromban egy fiatal, 27 éves nő lesz mellettem, akkor én leszek a lúzer? Biztos ez??? Mert azt hiszem, akkor szívesen leszek lúzer :)))
2Baz2B · http://ujrakezdos.blog.hu 2008.11.18. 10:21:59
Teljesen igazad van és egyet is értek csak az a csúnya dugás ne lenne :D
TuskóHopkins 2008.11.18. 10:22:09
:-)
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2008.11.18. 10:23:05
Persze ha meg nem kezdene mással, nem lenne ilyen jó kis sztori. :-)
TuskóHopkins 2008.11.18. 10:25:42
Azért lássuk be, hogy a 19-31 nem a legjobb.
jadviga79 2008.11.18. 10:26:25
"Elég nekem 1 nő egyszerre"
Ennyi lelki problemaval meg sok is..., nem igaz? :)
"Mindamellett minden csodálatom és megvetésem azoknak akik többet is tudnak egyszerre kezelni. :))"
bonyolult a kerdes, de valaki ott tuti elegedetlen...
Bukowsky,
igen, en is egyetertettem ravens-szel, ha nincsen melyen gyokerezo problema, akkor ez segit, ha van, akkor is, de csak atmenetileg atsegit egy nehez hangulaton, de valodi megoldast nem ad.
de ged is nagyon jot irt, sok mulik ezen is, ha hagyod magad, hogy beledtoroljek a labukat, meg is teszik, ennyi a varazslat! Allits magadon! Lehet, hogy elveszited azt akit kiszemeltel magadnak emiatt, de azert biztos, hogy nem kar, mert csak artott volna.
Dekatlon 2008.11.18. 10:26:33
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.11.18. 10:28:33
40 évesen 20 évessel lenni lehet, hogy menő, de nem kevésbé szánalmas. mindkét félre nézve.
Atrox 2008.11.18. 10:29:53
Hát, most voltam két évig ilyen felállásban, és semmi baj nem volt vele :)
Az embereket nem lehet egyértelműen a koruk után megítélni. Persze tudom, hogy most jönnek majd a savazások, dehát ez van :)
Cica7 2008.11.18. 10:30:03
Igen, ezt én is így gondolom.
:DDD
Köszönöm a kérdésedet,ezek szerint a sorok mögött olvasol....
manókomment · http://kakofon.blog.hu/ 2008.11.18. 10:31:10
ott vannak még, jó lenne előkeresni őket.
Bukowszky · http://bukowszky.blog.hu 2008.11.18. 10:31:45
egy hangár mélyén fültanúja voltam 60-as szerelők beszélgetésének:
-Te, komám, jó dolog a házasság, még ennyi év után is.. csak dugni ne kéne!
:))
Fitz 2008.11.18. 10:32:04
Fitz,
"Elég nekem 1 nő egyszerre"
Ennyi lelki problemaval meg sok is..., nem igaz? :)
Lelki gondok? Az egy dolog!
Megjegyezni melyikkel mit beszéltél meg, mit hazudtál nkei, hogy hol vagy éppen, mikor van a névnapja, születésnapja, évforduló, jó nevet mondani szex közben/előtt/után, amikor az agyban kevés a vér. :D
prozack 2008.11.18. 10:32:09
pont most múltam 30...
és akkor legalább tud majd megint posztol egy jó kis sztorit
Mamlasz 2008.11.18. 10:33:56
Gyere fel hozzám, van bőven takarítani való és ha nem picsogsz, akkor lesz keksz is.
Atrox 2008.11.18. 10:34:10
"a hisztispicsázás tűrhetetlen"
Értelemszerűen itt a túlzott bőgésről beszéltem. Ha jól olvastam, akkor felváltva hívta őket, és bőgött nekik a telefonba. Azt hiszem, ez azért nem egy egészséges kiakadás, és egy jóízű sírás, hanem egy permanens viselkedési forma. Úgy hiszem, hogy ezt bántás nélkül illethetem a fenti jelzővel.
jadviga79 2008.11.18. 10:34:21
szegenyek... :))
jadviga79 2008.11.18. 10:38:16
Te egy jo pasi lehetsz, mindenkinek a maximumot probalnad nyujtani! :))
Aki tobb not kezel, az a masodiknak, harmadiknak esetleg negyediknek (?!) mar biztos nem nyujtja a maximumot, es szerintem az elso is erosen hianyt "elvez". :))
Atrox 2008.11.18. 10:38:36
Úgy látom, vannak itt páran, akik szívesen megvígasztalnának, és még bunkók sem lennének :)
jadviga79 2008.11.18. 10:40:01
manapsag mar a kekszert is a noknek kell konyorogni?
VOGAben 2008.11.18. 10:42:27
Fitz 2008.11.18. 10:43:00
Köszi, hízik a májam. :))
Rávilágítottál al ényegre, mission impossible mindenkinek maximumot nyújtani. Aztán meg vér és könnyek...lásd a poszt.
Manyizga (törölt) 2008.11.18. 10:43:40
Fitz 2008.11.18. 10:44:07
Nem volt nehéz. :)
Mamlasz 2008.11.18. 10:46:41
Hova jut ez a világ! :-))
Az a biztos, hogy a posztírót nem kell sokat győzködni, egyáltalán nem rajta múlott hogy nem hetyegett vele felváltva Kálmán és Béla. (Vagy milyen neveket takarhat a K és B...)
tuli _ 2008.11.18. 10:47:15
"25-30 évesen NAGYON lúzer dolog 19 éves lánnyal lenni. nagyon!"
Nem mindegy, hogy 25, vagy 30, és nem mindegy milyen 19-20 éves.
Mert 25-19 van, hogy belefér.
Titus Pullo Urbino 2008.11.18. 10:48:35
Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2008.11.18. 10:49:17
Amúgy meg, LAPÁT!
Ja és még annyit, ezen a világon egyetlen normális nagymama-nagypapa nem lenne, ha rögtön leléptek volna, ha valakibe belezúgtak.. szóval ezt még gondold át kicsit:)
nyünyüce 2008.11.18. 10:50:06
a következő pasijai még ennél is jobban szét fogják szopatni a fejét, úgyhogy csak hajrá.
a mazochizmus szórakoztató, az ostobaság taszító.
Grian Brassfield 2008.11.18. 10:50:54
jadviga79 2008.11.18. 10:52:42
miert baj az, ha valakinek igenye van arra 19 evesen, hogy komoly kapcsolatban "tengesse" napjait, es nem akar minden heten mas pasi agyaban ebredni "carpe diem" jelszoval?
Mamlasz,
Ebben a helyzetben egyaltalan nem furcsa, hogy szivesen toltotte a leanyzo a szabadidejet olyasvalakivel, aki egy picit is torodott vele. Ha a 2. srac, kirugta volna a baratnojet, nem kellene itt gyozkodnunk a posztirot, hogy vagja ki azt a 30 eves "genyot". Vissza se nezne, az tuti!
Bejjja 2008.11.18. 10:56:05
Kislány! Lapát, ezerrel. Több önérzet, és büszkeség. Fiatal vagy. Ne akarj túl korán elkötelezettséget, függőséget. Várj többet az élettől, mint amennyit most. Vagy szerinted neked csak ennyi jár? Egy kicsit alulértékeled magad. Egy kicsit elcsépelt duma, de olyan busz után ne fuss, ami nem vesz föl. Minden új ismeretségtől pedig ne várj csodákat, ne várd, hogy révbe értél vele, mert saját magadat amortizálod le vele. Jön minden magától, nem kell erőltetni. Ha eljön az igazi, tudni fogod, és minden működni fog magától. Tanuld meg a seggfejeket kiszűrni, ismerd meg a sablon dumákat amelyek mást jelentenek, mint a valóság /pld "... túl jó vagy nekem..", "... nem tudom mit akarok...", stb., "...majd később beszélünk..." stb./ Nem akarlak elkeseríteni, de a fentiekhez idő kell, egyfajta tanulási folyamat, amelyen az itt hozzászóló lealázó kommentelők is keresztül mennek, keresztül mentek.
Üdv
Bejjja
NickyOnline 2008.11.18. 10:58:01
Bejjja 2008.11.18. 11:01:01
Több együttérzést, hiszen mi is voltunk fiatalok hasonló gondokkal, és a mi gyerekeink is ugyanezeket élik majd meg.
Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2008.11.18. 11:01:11
aludni (vagyis előtte sörözni, tévézni) otthon is tudunk, esetleg a havernál, de az exünkhöz nem emiatt megyünk át.....
2008.11.18. 11:03:52
Fitz 2008.11.18. 11:05:24
Nem, mindenki csak a más dolgában okos.
Főleg ha idősebb egy 10 évvel.
19 évesen kb. ugyanilyen hülye volt mindenki. :)
Cica7 2008.11.18. 11:06:03
Nagyon vártam már egy ilyen hozzászólást.
Kösz.:)
Szelid sunmalac 2008.11.18. 11:06:10
Sajat nincs de a paromnak igen, es epp ma fog lelkifroccsot kapni.
Tigerblogger · callcenter.blog.hu 2008.11.18. 11:01:11
Epp a hetvegen voltam az exemnel pialni. Nem dugtunk. sot, csak hogy meglepodj, a jelenlegi parom is vittem magammal es az exem jelenlegi parja is ott volt. De akar kettesben is lehettunk volna es akkor sem dugas lenne. Ennyi.
Krisz78 2008.11.18. 11:07:23
Lapát nemcsak a pasinak jár, én megint nem tudok 100%-osan együttérezni a lánnyal (bár zsenge kora ad még reményt a jövőre nézve).
Szelid sunmalac 2008.11.18. 11:10:25
jadviga79 2008.11.18. 11:12:46
osztozom Fitz velemenyeben. Itt a posztiro kap hideget meleget, van akinek a kemeny fejmosas jon be, van akinek meg a szelid egyutterzo-rabeszelo technika, itt mindenbol van kicsi. A gyerekekkel szinten ez a helyzet, a lenyeg, hogy mindenki megtalalja a megfelelo stilust a gyerekhez, ne a sajatjat nyomja, ha falba utkozik, de ez mas tema.
szia Krisz! :)
nem baj, ha nem "erzel egyet" a posztiroval. :)) Fejsd ki a velemenyedet, elfer meg egy-ket komment ma! :))))
jadviga79 2008.11.18. 11:17:21
"Ezert kell ugy elni, hogy ne legyen szabadido. ezzel megsporoljuk magunknak az ilyen vivodasokat."
Es az esemenyek feldolgozasat is onmagunkban, aztan elofordulhat egyszer, hogy mar azt sem tudod, hol vagy es hogyan kerultel oda, ahova, es honnan indult a problemad.
Nem azt mondom, hogy "ragni kell a gittet", de hagyni kell idot magunknak feldolgozni az esemenyeket, torteneseket az ezzel jaro lelki folyamatoknak. Szerintem.
baraka 2008.11.18. 11:20:44
jadviga79 2008.11.18. 11:21:24
Szelid sunmalac 2008.11.18. 11:23:55
Ertem mit akarsz mondani es tobbnyire igy is mukodik. Ehhez tobbet nem tudok mondani, mert mas tipus vagyok, aki igazabol akkor van elemeben, ha megoldando problema van. Nem feldolgozom, megoldom. Gyors felmeres, elemzes, dontes.
Nem tudom neked milyen tapasztalataid vannak, de azert ismerd el, hogy akinek nincs eleg tennivaloja, az maga kreal ugymond problemakat amikkel lehet foglalkozni. Pl. akinek keves a munkaja, vagy egesz nap otthon ul, annak a legnagyobb gondja mondjuk, hogy most milyen mosogatoszert hasznaljon, mig pl. en ezt eldontom kb. 2 mp alatt. Mas jelleguek lesznek a gondok, ha sok van, raadasul at is ertekeled oket es egy csomo nem gond, hanem szimplan egy eset vagy megoldando feladat lesz, amin nem kiakadsz, csak megcsinalod es kesz. Nagypn sok emberene latom miken problemaznak en meg csak rohogok rajtuk. Parkapcsolati szinten is mukodik, nem kadsz fenn semmisegeken es konnyebben tullepsz dolgokon...
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 11:25:07
Dől az orromból a takony
Gedvezs Bozdíró! Elhadározdab, hogy éd deb foglag figázdi, berd azd bár begdeddég helyeddeb. (S)Írázsodból giderül, hogy eggyig fiudag zsem vagy érdég, G-nál ez egyérdelműed zámodra izs giderül, B-nél mázs a helyzed, éd deb bondandáb őd zemédneg, de dúl gevezsed voldadog együdd, hogy valabi izs gialagulhazsson, ézs ha döbbed leddedeg volda együdd gabdál volda egy zeredő sdáduzd, abi, ha lehed még zarabb bind a bozsdadi helyzed, rézedről dzsubán bedegülés izs, abiből ridgád alagul gi jó gabcsolad, zsajna ez gezserű dabazdalad. Abíg ilyed alárendelden vizseled bagad, addig egy dorbálizs bazsidag zse lezel jó dárzsa. Ahogy Yoda mezsder bondadá dzsendezsídzsd el az elméd, Gerezsd meg bagadban az érdégeget, azogad a dolgogad, abig lefoglaldag, földöldeneg, és abid egy gapdzsolatbad izs begdardaz abiből beg dudz újuldi, abihez gépezsd el dudod döndedi hogy ad e ahhoz valamid a dárzsad, ézs abiből de izs dudsz addi. Deb boddob deged, hogy várj eggyid beg annyid, legyél, vagy de legyél evvel, vagy avval, de a brogramod elzsőlegezsen ez legyed, dsak igy dudsz deb dzsag jó zerelmezs, de agár barád izs leddi. Alázadod dizdeledreméldó izs lenne, de ez deb igazi alázad, hadeb az érdégeidben való hid hiánya. Járd egy gidzsid a Sithek údjád, ézs de a görülödded lévőg dügrében lázsd dzsubád bagad. Az egy éjzaga had bazsid beg feljdzsd el, a de lelgeded az zédrohazdadá, bond az ilyed lányog váldag ez áldal bég ürezsebbé ézs érdégdelenebbé a bagug szebébed, ézs ezáldal a mázsogébad izs. Ja ézs de nyobulj a zerelembd, várd beg abíg felfedezneg. Binded jód gíván deged
DarthPaul a Sith sötét nagyura
Jó szerszám a lapát, kasza,
de legjobb az ásó
Temesd el ezeket a kapcsolatokat.
nem várt fordulat 2008.11.18. 11:25:12
többször is írod: "és senkim sincs akivel megbeszéljem a gondjaimat" stb... nincsenek barátnőid, akikkel tudnál beszélgetni? anyukád is biztos sok okos tanácsot tudna adni.
próbáld meg magad belőni arra, hogy most egy darabig egyedül leszel, nem keresel új kapcsolatot, fél év alatt félelmetes sokat tud épülni az ember, ha erre tudatosan figyel.
bagolybagoly 2008.11.18. 11:25:23
akik szerint milyen cuki, fiatal kislányka szegény, azoknak bizonyára átsiklott szemük afölött, hogy úgy vetette rá magát az új pasira, hogy nem fejezte be a régi kapcsolatát.
RAMBO · http://szolo.blog.hu 2008.11.18. 11:27:40
merta-X 2008.11.18. 11:29:09
Értelmes a lány ,tisztán lát, és a pasik sem azok a gané MPG-k.
Egyet kifogásolok, ezeket a sok "olyan magányos vagyok telefonokat"
Attól még, hogy így van, rossz benyomást kelt, ha ezt le is kommunikálod kifelé!
Végy erőt magadon, mert nem ezt érdemled!
Mamlasz 2008.11.18. 11:29:49
A franc tudja, ha nagyon szeretné visszakapni a kölcsönt, akkor nehezen szabadul meg a fickótól. Az is lehet, hogy hiába jön össze a 25 évessel, egy szolid összeveszés után képes lenne (bőgve) felhívni az eredeti fickót.
jadviga79 2008.11.18. 11:32:24
lehet, hogy nalad a feldolgozas is gyorsabban megy, nem tudom. Biztosan masok vagyunk.
En imadok porogni, es szeretem ha zajlanak az esemenyek, en sem szeretek tesze-toszaskodni, allandoan otthon uldogelni, de tapasztalataim szerint idonkent kell. Egy ido utan tulsagosan beleporgok, es akkor kenytelen vagyok megalljt parancsolni.
De, igazad van, ha valakinek nincs, csinal maganak gondot. De en a nagyobb volumenu meghatarozo dolgokra gondoltam, nem a napi csip-csup ugyekre. Az, ahogy mondod feladat, nem problema.
Szelid sunmalac 2008.11.18. 11:35:13
A neha megallj, az oke. Erre van a szbadsag. Mar akinek sikerul, nekem iden meg nem ment tenyleg szabin lenni :/
De hogy edzettebb leszel, az tuti. Akkor nem is allsz le ilyen faszkalapokkal, mert egyszeruen nem szansz ra sem idot, sem energiat. De foleg nem lesz idod keseregni es nem kell ilyenkor pluszban kitalalnod magadnak, hogy most bowlingozni menjek, vagy baratnokhoz, ohgy kicsit eltereljem a gondolataim.
Szoval posztolo irany a melo, suli (nem vagy-vagy, hanem ES) plusz valami hobbi.
jadviga79 2008.11.18. 11:36:28
de lehet, hogy neked van igazad, es ha a parkapcsolati dolgokat melyebben eli meg az ember, akkor nehezebben is lep tul rajta, talan erre akartal utalni...
Lehet en is mazochista alkat vagyok, azert tudok konnyen egyutterezni a posztiroval. :)) Nem akartam egyszer ugy felebredni a ferjem mellett, hogy Uristen, ki ez az ember?? :))))
merta-X 2008.11.18. 11:38:29
:DDD
Á, nem értetek tik semmihez.
NickyOnline 2008.11.18. 11:38:32
Snowmass 2008.11.18. 11:40:43
Tényleg nagyon egyedül lehetsz, és ilyenkor nagyon nehéz, ha nincs kire odafigyelni, nincs kire hallgatni, nincsenek minták, példák.
Szerintem több szempontból is nagyon eltévedtél, egyrészről vannak olyan dolgok, amelyeket 19 évesen nem szabad csinálni, másrészről vannak olyanok, amelyeket soha. Magyarul nem így kéne élni, sem 19 évesen, sem később.
Pl. 19 évesen más kedvéért nem végzünk rendszeres házimunkát, nem vezetünk háztartást, ráérsz arra majd később is, sőt visszasírod majd azt az időt, amikor ezekkel még nem kellett foglalkoznod.
Egy szar kapcsolatot meg nem akkor kéne felszámolni, amikor az újabb kiszemelttel már minden egyenesben van. Nem szabad, hogy tőle függjön, mert onnantól kezdve minden tőle függ majd.
Azért pedig nem maradunk egy szar kapcsolatban, hogy visszaadjunk vmilyen kölcsönt, amiről te is írtál. Egyáltalán mit akarsz ezzel elérni? Hogy ő is mosson, főzzön, vasoljon rád? Vagy, hogy egyszer majd ő is úgy kaparjon utánad, ahogyan te tetted / teszed? Ennek semmi értelme, hidd el nem vezet sehova. És ha 19 évesen így kezeled a kapcsolati problémákat, akkor mi lesz később, ha pl. szar lesz a házasságod? Akkor is ilyen kölcsön-szemlélet mentén fogod kezelni a dolgot? És szerinted hogyan fog ez majd átjönni a majdani gyerekeidnek, ha esetleg lesznek? Ilyen mintákkal mi lesz velük?
Ez a K-s kapcsolat szerintem már eddig is nagyon sok kárt tett benned, ne hagyd hogy tovább mérgezzen. Ezért szerintem sírj egy jó nagyot utoljára, aztán kérlelhetetlenül hajítsd ki! B-vel meg csak akkor foglalkozz, ha nélküle is minden klappol!
fahey 2008.11.18. 11:42:19
A második meg balfék, sima lapát!
guy 2008.11.18. 11:42:40
Krisz78 2008.11.18. 11:50:12
Elkövette a hibát, rájött, hogy ez így hülyeség, szóval ha lelép, akkor megtanulta a leckét, ha nem akkor megérdemli a srácot."
Nem úgy tűnik, hogy rájött, hogy hülyeséget csinál(t) - a leírás alapján mindkét pasit hibásnak tartja, csak magát nem.
Csatlakozom azokhoz, akik azt javasolják, mindkét pasitól elszakadni, és egy ideig csak magaddal foglalkozni (tanulás, sport, buli-mozi-színház-kiállítás-kirándulás estébé):-)
"mennyi?husz! 2008.11.18. 07:58:25
en eleve azt nem fogom fel, hogy nincs a post ironak anyja, apja? hogy engedhetik meg a 19 eves lanyunknak, hogy egy 32 eves palival legyen?"
Már bocs, de 19 évesen ne szóljon bele a gyereke életébe (kivéve mondjuk ön- és/vagy közveszély esetén) - előbb kellett volna ésszel "nevelni". Annyiban mondjuk egyetértek veled, hogy egy ilyen posztnál azért a kedves szülőket is megkérdezném, tudatában vannak-e annak, kit (mit) neveltek a lányukból...
Bejjja 2008.11.18. 11:01:01
Amint fentebb is írtam - ha vki 19 évesen ekkora önértékelési problémával küzd, ott a szülői "nevelés" vhol nagyon félrecsúszott (azért merem ezt leírni mert nálam is ez volt az ábra, csak szerencsére nálam volt aki ellensúlyozza anyám "nevelését", így ekkore balfaszságokat nem csináltam) :-)
"Tiduj 2008.11.18. 08:58:25
Ne bántsátok már szegényt az anyjával. Épp azt írja, hogy teljesen egyedül él valahol, család nélkül. Szerintem ezért is ennyire kiszolgáltatott."
Ez honnan derül ki? Még csak az sem egyértelmű, hogy nem a szüleivel él. Nekem inkább úgy tűnik a szüleivel nem ápol jó kapcsolatot/semmilyen lelki kapcsolat nincs közöttük (ez mondjuk lehet nyugodtan a szülők hibája is, már ha csak abból indulunk ki, milyenre sikerült "nevelni" a gyereküket), barátait meg elhagyta vhol miközben a pasinak bejárónőt játszott...
Khm, most pedig elsunnyogok rendbehozni a saját életem (mondjuk most én nem párkapcsolati téren vagyok zizi:-)
nem várt fordulat 2008.11.18. 11:50:18
Krisz78 2008.11.18. 11:54:16
Kifejtettem - igazából minél több kommentet olvasok, annál jobban sajnálom a posztolót, félek, hogy nincs körülötte senki, aki félig erélyesen, félig szeretettel megértetné vele, hogy mi a különbség a kompromisszum és az önfeláldozás között:-(
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.18. 11:55:58
Dökvín 2008.11.18. 11:55:59
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 11:57:06
Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2008.11.18. 12:00:25
Epp a hetvegen voltam az exemnel pialni. Nem dugtunk. sot, csak hogy meglepodj, a jelenlegi parom is vittem magammal es az exem jelenlegi parja is ott volt. De akar kettesben is lehettunk volna es akkor sem dugas lenne. Ennyi.
Akkor pont Te vagy az, aki erősíti a szabályt :))
Krisz78 2008.11.18. 12:02:20
anyukád is biztos sok okos tanácsot tudna adni."
Hagyjátok már ezt az anyukás szöveget - teljesen egyértelmű, hogy nincs olyan viszonyban az anyjával, hogy tudna vele ilyesmiről beszélni. Az is teljesen reálisnak tűnik, amit vki írt hogy a szülei pont azért nem állnak vele szóba, mert összeállt egy 30 akárhány éves palival (amivel magukról állítanak ki bizonyítványt).
Vagy meghaltak. Vagy az északi sarkon élnek. Vagy soha nem voltak olyan viszonyban, hogy ilyesmről beszéljenek (ha tudnátok hány ilyen van, örüljetek neki, hogy ti erre gondolni sem tudtok megoldásként).
:-)
Tigerblogger (törölt) · http://callcenter.blog.hu 2008.11.18. 12:03:47
"Hol lehet ilyen lányokat találni, akikkel ha nem törődnek, annál jobban szeretnek? Csak kíváncsi vagyok :-)?"
Menj ki az utcára, és szólítsd le az első szembejövő lányt. Ennyi:)
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:08:37
Krisz78 2008.11.18. 12:09:21
A franc tudja, ha nagyon szeretné visszakapni a kölcsönt, akkor nehezen szabadul meg a fickótól.
Én többször is elolvastam és szerintem nem pénzbeli kölcsönről van szó, hanem arról, hogy kiszolgálta alul-fölül a hapsit és szeretné végre ha a fickó is odatenné magát (ez a legnagyobb naivság talán az egészben, hogy reménykedik h bármi meg fog változni).
Ha meg tényleg pénzről van szó, és ez az indok, hogy még mindig vele van ... uhhhh.
TuskóHopkins 2008.11.18. 12:09:23
A szívlapát a lapát egy speciális formája; nevét alakjáról kapta. Szára az általános kerti lapátokhoz képest vastagabb és hosszabb. Általában bányákban használták. Mivel szénrakodásra készült, a lapát feje kb. kétszer szélesebb a megszokottnál, valamint magas peremmel rendelkezik. Egy hagyományos lapáthoz képest ötször nagyobb mennyiséget lehetett vele egy mozdulattal felemelni. Ahol szénnel fűtenek, még ma is sok helyen tartanak ilyen lapátot a rakodáshoz.
(wikipédia)
jadviga79 2008.11.18. 12:09:28
Egyetertek veled, kiveve ezt a pontot,
neha a szulonek akar egy 19 eves eletebe is bele szabad szolnia.
Meselek roviden egy sztorit 7 evvel ezelottrol. Kiszabadult kulfoldre, egy szomszedos orszagba tanulni es bebiszitterkdni egy leanyzo 21 evesen. Sikerult is hamar bepasiznia, egy arab ferfiu szemelyeben (nna, ez nem ritka). Az anyuka inkabb probalta leanyat egy szinten kinnt elo
magyar ferfiu iranyaba terelni, de sajna neki baratnoje volt Magyarorszagon, akitol nem tagitott. Nyaron a leany csaladja elment nyaralni kulfoldre, ment a lany is es az arab pasi is. A kovetkezo tanev elejen a leany anyukaja kiment kocsival osszepakolta a lanyat es hazavitte. Az arab pasi nyilvan a levesben, azota a lany jol elvan, es semmi baja, szerintem halas erte.
Abban igazad van, hogy a csaladi minta sokat jelent. A mi Anyaink kozott is volt egy-ket onertekelesi problemaval kuzdo szemely, nehanyan ebben nottunk fel, de ha mar felismertuk ezt, akkor jo uton haladunk, hogy ez ellen dolgozzunk. :)
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:10:27
Köszönöm
Werwolf 2008.11.18. 12:13:08
azonnal. kerdes nelkul, apellata nelkul.
talalsz olyat is, aki szeret es megbecsul, ne pocsekold el magad link, tutyimutyi alakokra!
Krisz78 2008.11.18. 12:13:43
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.18. 12:15:50
tuli _ 2008.11.18. 12:17:33
airmazs (törölt) 2008.11.18. 12:18:04
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:19:05
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:19:59
Lunatica 2008.11.18. 12:20:10
De ez is csak egy eset.
Szelid sunmalac 2008.11.18. 12:21:03
Szelid sunmalac 2008.11.18. 12:22:43
Elmesz te most mar a picsaba! Unokatesode jemeni, a hugode kisebbsegi roma, a tobbi rokonod meg biztos zulu-mongol-eszkimo-szvazi-tuzfoldi keverek.
jadviga79 2008.11.18. 12:24:50
szerintem nem az a lenyeg a tortenetben, hogy arab, tok mindegy ki volt, csak az Anyuka ugy gondolta, hogy a lehetosegek kozul a lany a nagy tavolletben nem kepes a csalad ertekrendjenek megfeleloen valasztani. Elmentek egyutt nyaralni, szoval nem volt csipobol rasszista, ket hetet egyutt toltottek, megnezte maganak az embert. Teljesen lenyegtelen, hogy a pasi szeme szine nem tetszett neki, vagy akarmi. Feltetelezem, hogy gyereknek tartotta a leanyat ahhoz, hogy 250 km tavolbol olyan donteseket hozzon, amit az Anyuka helyesnek itelt volna. Azert meseltem el, mert belenyult az Anyuka a lany eletebe es pozitivan vegzodott.
Krisz78 2008.11.18. 12:25:15
Azt írtam, hogy ön- és közveszély esete kivételt képez :-)
Plusz ez tipikusan az az eset, amikor a csak nagy valószínűséggel azért olyan, amilyen, mert a szülők nem voltak a topon, amikor "nevelni" kellett volna - szóval hogy is szólnának bele? Egyrészt ők is sárosak, másrészt a lány valszeg nem is hallgat rájuk.
A te sztoridból nem jön a le az önveszély, egyelőre csak együttjártak, szó nem volt arról, hogy feleségül vette volna pl., ami azért már elgondolkodtató, plusz ha simán hazament anyuciékkal, akkor valszeg egyetértett - vagy vmit kihagytál:-)
Lunatica 2008.11.18. 12:27:29
Hát, fura a család:)
Amúgy a lány 15 éve kint él Angliában, a férje is londoni, de a származása alapján Jemenből jöttek.
A családom többi tagja becsszó magyar:D
Szelid sunmalac 2008.11.18. 12:28:25
Haho! Az nem arab, csak egy eliras. Arabs akart lenni. Marpedig ki szeretne egy lonak adni a lanyat?
Krisz78 2008.11.18. 12:29:07
Egyetértek azzal, hogy jó lenne ha egy (legalábbis lélekben) felnőtt állna a lány mellett, de ezért írtam, hogy ne erőltessük már az anyuka vonalat, amikor nyilvánvaló, hogy nincs a képben vmiért.
A visszamenéssel azért nem értek egyet, mert ha a szülők tényleg úgy gondolták megoldani az ügyet, hogy kidobják a lányukat, akkor jobb is ha önálló életet kezd.
Kevés az infónk, jöhetne a posztíró!
Szelid sunmalac 2008.11.18. 12:29:18
Mar csak azt kene kitalalni, ohgy te hogy kerulsz a kepbe...
Bejjja 2008.11.18. 12:30:16
A lelkifröccs rendben van, szükség is van rá. De gondolom nem az itt jellemző stílusban teszitek, mert az biztos nem lesz jótékony hatással.
Snowmass 2008.11.18. 12:30:57
jadviga79 2008.11.18. 12:09:28
Azt írtam, hogy ön- és közveszély esete kivételt képez :-)"
Szerintem meg azon túl is lehet pozitív kimenetellel belenyúlni a gyerek életébe mondjuk 19 évesen. Csak nyilván számolni kell azzal is, hogy nem feltétlenül lesz pozitív a dolog kimenetele vagy esetleg a gyerek csúnyán berág.
Engem pl. egyszer nyelvvizsgázni "küldtek el" és egyáltalán nem bántam meg. Pedig akkor magamtól tutira nem mentem volna.
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:32:59
jadviga79 2008.11.18. 12:33:33
Igazad van, teljesen. Van akinek hiaba mondanak akarmit, csak a sajat feje utan megy.
:))) Tenyleg irtad, atsiklottam felette, bocsanat, ezesetben csak harmadfokon volt onveszelyes. :)
Valoban, ha ennyire nem ellenkezett vagy egyetertett, vagy nagyon mulya volt. :)) Viszont az araboknal a hazassag gyorsan megy am!! :D
De a lenyeg, hogy mindenki boldog, remelhetoleg az arab is, ot mar nem kovettem. :)))
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:33:37
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:34:07
summarygloss 2008.11.18. 12:34:39
Kedves posztíró, tudom, milyen az, amikor nem mer az ember változtatni, a húgom is egy ilyen szar kapcsolatot nyög. Tudom, hogy fáj, de ez olyan, mint a fogorvos. Minél tovább halogatod, annál jobban fáj. Szóval LAPÁT.
B komolytalan, ezt nagyon jól látod, csak az idődet rabolta, miközben jól szórakozott. Gyáva is, féreg is, LAPÁT.
Ami a kölcsönt illeti, azt meg vagy könyveld el, mint tanulópénzt, vagy tényleg vidd el a tévéjét, esetleg veresd meg. Szerintem akad itt, aki tud ajánlani segítséget ezügyben.
Felvetődött bennem a gyanú, hogy ha a pasas tartozik neked, akkor azért tesz ennyire tönkre, hogy lepattintsd és ne kelljen visszaadnia a pénzt... ez esetben az eljárás a következő:
- minden közös ismerősnek elsírni, hogy tartozik neked (összegszerűen) és szemétkedik veled.
- bár ehhez még kicsi vagy, de innentől csak a látszatra ügyelni, ott csalni, ahol nem szégyelled, kutyakajából főzni neki pörköltet, látványosan kicsinosítani magad és úgy eljárni otthonról, pasizni pofátlanul, ha rákérdez, tagadni, szóval röviden: futtasd az MNK-programot, mert akkor ez már nem párkapcsolat, hanem a "ki baszik ki jobban a másikkal párkapcsolat örvén" c. kétszemélyes társasjáték.
MajorAnna · http://manna.blog.hu 2008.11.18. 12:35:19
tuli _ 2008.11.18. 12:36:02
Valóban, csak találgatunk.
Mindenki a saját, vagy környezete példájából indul ki. Az én környezetemben előfordult olyan is, hogy miután a szülők nem hurráztak lányuk rossz döntése miatt, az csapot-papot ott hagyott. Dafke, hogy majd ő jól megmutatja. Aztán volt nagy pofáraesés, szerencsére volt annyi esze a lánynak, hogy
nagy egóját félretéve hazament. Szeretettel fogadták, és a lány is észhez tért.
És van olyan szülő is, akihez nem jó döntés visszamenni.
Krisz78 2008.11.18. 12:37:29
Ez szerintem nem belenyúlás. Gondolom megbeszélte a lánnyal, hogy jobb lenne visszajönnie Mo-ra (és gondolom volt annyi esze, hogy az arab fickó kidobásáról, mint célról szó sem volt) a lány pedig egyetértett (valszeg nem volt olyan erős akkor az a románc) és hazament - mi lett volna ha nem ért egyet és nem megy haza?
Belenyúlás, ha mondjuk akkor megvon tőle anyuka minden apanázst és így kényszeríti hogy mégis jöjjön haza - na azzal nem értenék egyet.
Ez nem hasonlítható össze azzal, hogy kidobom a gyerekem ha nem azt csinálja, amit én akarok.
Bejjja 2008.11.18. 12:37:32
Krisz78, a szülő is nagyon el tudja cseszni a dolgokat egy fiatal lelkivilágával kapcsolatban. Az én anyám is tudott hihetetlen érzéketlen lenni a gondjaimmal kapcsolatban. Csak azért, mert ő kapott egy nevelést, amitől korán megkeményedett, még nem biztos hogy az a bánásmód helyes volt. Engem nagyon legyalázott. Az a valaki, aki kompenzálta nálad a dolgaidat, az elmondásod szerint jó hatással volt rád. Szerencsés vagy.
Szelid sunmalac 2008.11.18. 12:37:47
Ahh...tipikusan az a nekem jobban faj, mint neki fele lesz. Huhh de nem szeretem mikor pityereg. De ha muszaj. Mert a hulye kolok az iskolaban allitolag teljesen mas, mint otthon. De az anyja a hibas, mert elkenyezteti.
Lunatica 2008.11.18. 12:38:14
Én majd egy zsidó fekához megyek hozzá:D
nyanyanya 2008.11.18. 12:38:35
Snowmass 2008.11.18. 12:38:38
Krisz78 2008.11.18. 12:39:53
"Engem pl. egyszer nyelvvizsgázni "küldtek el" és egyáltalán nem bántam meg. Pedig akkor magamtól tutira nem mentem volna."
Osztég hogy "küldtek el"? És mi történt volna ha nem mész el? :-)
Szelid sunmalac 2008.11.18. 12:42:41
En pl. a mai napig torlesztek egy exemnek. Svjaci volt, nala normalis, ohgy nagyobb osszegu kolcsonnel, amiert o megdolgozott szerzodest kotunk es kamatmentesen en altalam valasztott futamidovel torlesztem.
Igy viszont eljutottam vele Indoneziaba, Egyiptomba, Monacoba stb.
Szerintem korrekt a dolog.
jadviga79 2008.11.18. 12:43:13
teljes mertekben ertelek es egyet is ertek! :)
Az egyik baratom evtizedek ota utalja a szuleit, mert minden nyaron elkuldtek nemet nyelvtanfolyamra, es igaza van, tenyleg nagyon csunya huzas volt reszukrol. A baratom lassan 10 eve nemet nyelvteruleten el es keresi a nagy penzt. Szoval vannak nagyon kegyetlen szulok am! :)))
jadviga79 2008.11.18. 12:49:58
En a belenyulok a gyerek eletebe, alatt mindent ertek, rabeszelest, manipulalast, erzelmi zsarolast, penzmegvonast, mindent. Amit te mondtal, az az egyik. A penzmegvonas nem a legjobb megoldas, de ebben a korban meg hatekony, meg persze a gyerek akaratatol is fugg minden, hogy mennyire ragaszkodik az adott dologhoz, mi neki a fontos.
A kidobom a gyereket a legdurvabb verzio, szulo valogatja, hogy kepes -e idaig elmenni.
Szelid sunmalac 2008.11.18. 12:52:58
Nalunk a playstation-TV kombo megvonas hatasos...
Mrawka 2008.11.18. 12:53:01
ytike 2008.11.18. 12:54:25
jadviga79 2008.11.18. 12:55:02
nem mindent, de sok mindent :)
Sun,
:D Kinek mi faj a legjobban! :)
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:56:28
DarthPaul-something wicked this way comes - 2008.11.18. 12:57:14
Snowmass 2008.11.18. 12:59:42
Nem akartam elmenni, és elérték, hogy elmenjek (akaratom ellenére).
Mert szerettem volna valamit (tökmindegy, hogy mit), amihez pénz kellett, és ehhez ezt a nyelvvizsga dolgot előfeltételnek szabták. Ha nem megyek, akkor az sem valósul, amit szerettem volna.
Szerinted ez mi, ha nem belenyúlás?:))
airmazs (törölt) 2008.11.18. 13:02:03
Krisz78 2008.11.18. 13:05:38
Az én környezetemben előfordult olyan is, hogy miután a szülők nem hurráztak lányuk rossz döntése miatt, az csapot-papot ott hagyott."
De én egy szóval nem írtam, hogy a szülőknek egyet kell érteni vagy támogatni kell a gyerek hülye döntését. De szerintem nem dönthet helyette, nem zsarolhatja stb. - a te példád azért nem jó, mert a lány döntött úgy, hogy lelép (a szülők tök normálisak voltak és "visszafogadták") - de ha az történt, ami feltételezünk, hogy a lányt azért kidobták a szülei mert nem a nekik tetsző fickóval jött össze, akkor szerintem inkább ne menjen vissza :-)
Snowmass 2008.11.18. 13:05:39
Szerintem jól érted, mert a "belenyúlás" szó másként nehezen is értelmezhető.:))
2008.11.18. 13:06:40
2008.11.18. 13:07:24
lilisvenson 2008.11.18. 13:09:16
Lapát mindkettőnek!! Rögtön. És most kezdd el élni végre a saját életedet. És remélhetőleg megtanultad, hogy a barátaidat ne add fel senki kedvéért, mert egyedül maradsz, mint most. Sok szerencsét!
2008.11.18. 13:11:36
Snowmass 2008.11.18. 13:12:06
Én nem hinném, hogy ez történt volna. Nekem csak annyi jött le, hogy egyszerűen nincs jó viszonyban a szüleivel, érdektelenség van és ennyi.
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 13:12:44
nem szingli...
felesége, meg gyereke van:)
a posztolónak meg:
nehogy elhagyd, ennél jobb hapsid az életben nem lesz...
hehe:)
tuli _ 2008.11.18. 13:13:21
Teljesen egyetértünk:)
Csak nem tudjuk, hogy a lány mi miatt van egyedül, kidobták, vagy vacak szülői háttér. A példát arra írtam.
A szülő ne döntsön, segítsen felvázolni tapasztalatai alapján a helyzetet, ha (amint írtad) nem ön-közveszélyes, akkor elfogadni. Utána meg lehet sírni a vállán, ha rájön, a gyerek, hogy elbaszta.
Lunatica 2008.11.18. 13:13:57
Nyehhe..de ő öreg:D
Jah, és eljutott felém a szolgálati közleményed a golfbajnokoddal kapcsolatban:D Gratula:)
Krisz78 2008.11.18. 13:17:01
Tényleg nem érzitek a különbséget aközött, hogy:
- nem veszem meg a 14 éves gyereknek a legújabb márkás akármit ha nem lesz akárhányas átlagú a bizije vagy nem nyelvvizsgázik le,
- kidobom a 19 éves gyerekemet ha nem azzal jár, akit én megfelelőnek tartok?
Az elsőhöz: ezzel sem értek egyet egyébként ilyen formában. Egyrészt mert mi van ha azt mondja, jó, ne vedd meg, és nem nyelvvizgázik le? MI a következő fenyegetés, amivel célt próbálsz érni? Ad abszurdum lop, hogy megvehesse a márkás akármit.
Inkább azt mondanám: 3-as átlagot kisujjadból kirázva tudsz teljesíteni gyerekem, azért nem jár semmi csak a jól végzett munka öröme - de ha 4-es lesz az átlagod, beszélhetünk róla, hogy mit szeretnél. Vagy: angol középfokú a középsuli végéig az annyira alap ma már - de ha bármilyen más nyelvből csinálsz mellé egy alapfokút, akkor elmehetsz abba az országba tanulni/nyaralni egy hétre (nem, szingaléz nem lehet:-P
ENGEM ez sokkal jobban motiválna:-P
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 13:18:13
bocs, tényleg elvált...
2008.11.18. 13:18:27
Így bocs Luna, csak ez illett az elképzelésedhez 12:38-kor:D
Krisz78 2008.11.18. 13:18:43
19 évesen?:-O
Krisz78 2008.11.18. 13:20:23
Egyetértek:-)
Szelid sunmalac 2008.11.18. 13:21:01
mee/énke 2008.11.18. 13:21:23
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 13:21:27
valakinél még 22-23 évesen is:S
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.11.18. 13:25:11
Látom, ma mindenki kiélte magát lapátilag...
Krisz78 2008.11.18. 13:26:01
jadviga79 2008.11.18. 13:26:37
:)) Ne nezz igy ram!! :))) Siman lehetseges... :))
Jo volt veletek, mennem kell!
pusz Krisz!
Lunatica 2008.11.18. 13:27:24
Krisz78 2008.11.18. 13:29:13
Snowmass 2008.11.18. 13:30:44
Persze hogy érzem a különbséget:))
Csak te erre a nyelvvizsgás példára mondtad azt, hogy hát az nem is belenyúlás:)) Pedig az is az:) Persze nevezhetjük motíválásnak is, ha az jobban tetszik:))
Itt megint az eltérő szóértelmezésből adódik a kavar:)))
gastro, missing in action 2008.11.18. 13:31:36
Szelid sunmalac 2008.11.18. 13:31:54
Snowmass 2008.11.18. 13:32:26
Van akinél simán:)))
jadviga79 2008.11.18. 13:33:46
hat, meg ket het kemeny hajtas, aztan decembertol a hetvegeken igen. Januartol pedig elkepzelheto, hogy hosszabb tavon is, meg meglatjuk. :)
2008.11.18. 13:34:57
A második típusú elbaszás, mikor valaki mellett annak ellenére is ottmaradunk, hogy a kapcsolat szar. Ekkor kellő idő elteltével a másiknak tulajdonítjuk a szép részeket is az életünkből, noha azokhoz semmi köze, csak hát nem lehet örökké szarul érezni magunkat a kapcsolatunk miatt és alatt. És ezért nagyon nehéz lesz szakítani is.
A harmadik típusú elbaszás, mikor eleve szar életet élünk, szarul látjuk a dolgokat, és ezek után védelmet, biztatást a kapcsolatunktól várunk. Ilyen nincs! Jó élet mellett van szar kapcsolat, szar élet mellett nincs jó kapcsolat.
Snowmass 2008.11.18. 13:35:10
biztos így akarnak motíválni
alfredo 2008.11.18. 13:35:44
Zsit (nyau és rémizé) · http://ittanyugatihatarszelen.blog.hu 2008.11.18. 13:36:05
Charles Kadlott vagyok, tetovált vagány · http://damaged.blog.hu/ 2008.11.18. 13:36:51
Szelid sunmalac 2008.11.18. 13:37:08
Feladtad a lecket. Tehat legyen eloszor jo eleted es akkor meg talan van eselyed jo kapcsolatra is, de csak negy nehezsegek aran. Kulonben meg ver, izzadsag es zsarat a reszed. Mi vagy te? Galyarab?
Krisz78 2008.11.18. 13:38:05
Ennél mindkét félre nézve súlyosabb következményei vannak egy meggondolatlan "akkor lakj azzal a szemétládával ha nem hallgatsz ránk" felkiáltásnak.
Szelid sunmalac 2008.11.18. 13:38:21
Motivalnak is. Ha beledoglok is veszek egy masikat.
Krisz78 2008.11.18. 13:39:38
jadviga79 2008.11.18. 13:43:08
en is nagyon remelem! :)
no tenyleg megyek, mert hatson fognak billenteni...
gastro, missing in action 2008.11.18. 13:43:56
Tudjátok, ezek a sztorik attól vannak elbaszva, hogy a többség -mint az író- nem jön rá: egy szar kapcsolatnál sokkal jobb a semmi!
A második típusú elbaszás, mikor valaki mellett annak ellenére is ottmaradunk, hogy a kapcsolat szar.
--Te Gepi! Ez még mindig csak egy tipusú elbaszás:-P
Snowmass 2008.11.18. 13:45:13
Szerintem a belenyúlás szó azt jelenti, hogy a szülő vamit tesz, ami miatt az eredeti irányvonaltól eltér a gyerek élete (mint amikor te vagy a kormányos a hajón, de az egyik utas egy kicsit eltekeri a kormányt mondjuk jobbra, vagyis belenyúlt, mert nem arra haladtok, amerre szerettél volna és nem is akor, amikor te szeretted volna). Ezen belül csak fokozatok lehetnek, és éppen a fokozatokból adódnak a különbségek.
Gaijin70 2008.11.18. 13:48:37
Férfi vagyok és így mondom, hogy lapát azonnal. De nem elfelejt. Tanulj belőle, hogy még egy ilyennel ne kezdj kapcsolatot.
Ja mégegy. Szerintem zárd le az előzőt és úgy kezdj újba. :)
Persze a Te életed, csak nem érdemes végig szívni. :)
Üdv,
Gaijin
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 13:48:50
és hogy mikor nyúl bele valaki...
amikor a kormányos még nem éri fel a kormányt, addig rendben van.
ha MÁR nem bírnám tekerni a kormányt egy fiatal hajóslányka, nyugodtan belenyúlhatna:)
Snowmass 2008.11.18. 13:51:06
ha még nem éri fel, akkor nem is lehet kormányos:))
2008.11.18. 13:55:07
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 13:55:07
te is tudod miért vannak az üzletekben alacsony szinten a színes csokik meg a cukorkák...
nem lehet, de ezt általában még nem tudják:)
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 13:56:40
Krisz78 2008.11.18. 13:57:06
Mit értesz eredeti irányvonal alatt? Mikortól és mi számít a gyerek saját, eredeti irányvonalának? Abba az irányba is mi terelgettük már, nem?:-)
Én inkább a következmények szerint nevezném motivációnak (ami vagy működik vagy nem), illetve belenyúlásnak (mondjuk úgy ha nem adsz választási lehetőséget, vagy nem valódi választási lehetőséget kínálsz fel).
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 14:01:34
engem pl. hiába motiváltak, mindig kényszeríteni kellett...
nem volt olyan szörnyű, bár anyám sokáig azt hitte hogy ez még 19 éves korom után is működik, nem volt igaza:)
azóta már eltelt jó pár év, reméljük egyszer megbarátkozik a gondolattal:)
Krisz78 2008.11.18. 14:04:27
2008.11.18. 14:12:58
Snowmass 2008.11.18. 14:13:28
Annyira mégsem jó téma, mert nem más, mint szóértelmezés:))
"Mikortól és mi számít a gyerek saját, eredeti irányvonalának?"
Nyilván minden gyereknél máskortól és más. Nincsenek abszolút számok.
"Abba az irányba is mi terelgettük már, nem?:-)"
Ezt sem lehet ilyen általánosan kijelenteni. Van, hogy éppenséggel pont nem a várt / kívánt irányvonalat veszi fel.:) Persze azt is kiváltotta vmi, és nyilván nagyrészben a szülő hatása (de ez lehet kétirányú is).
És bár nem értek egyet azzal, hogy valakit mondjuk 19 évesen kidobjanak otthonról azért, mert nem a szülő kedvére való párt választ, de azért amikor azt mondják, hogy vagy ezzel élsz akárhol, vagy velünk, de nélküle, az bizony a kettő közötti választási lehetőség. Miért ne lenne valódi? Ha ezt választom ez lesz, ha pedig azt választom az lesz. A baj ezzel szerintem inkább az, hogy ha azt választja hogy lelép az udvarlóval, akkor tulajdonképpen a szülei eltaszították saját maguktól. Márpedig ilyet ilyen esetben nem szabad tenni.
Amit korábban a belenyúlásként definiáltál (a következmények oldaláról, miszerint azok javíthatatlanok) én azt inkább elkúrásnak nevezném.
:))
Snowmass 2008.11.18. 14:16:04
Viszont ahhoz el is kell jutni az üzletbe valahogy:))
The King & Kinga (törölt) 2008.11.18. 14:17:00
milkacsoki 2008.11.18. 14:22:20
Nagyon jól ismerem a helyzetedet, és sajnálom!
Ne hagyd magad tovább!
Ha gondolod, szívesen felvenném Veled a kapcsolatot.
Hm?
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 14:23:13
az én szüleim nem voltak ennyire engedékenyek...
illetve azok voltak, mert pl.: 14 évesen megtehettem olyanokat amiket másoknak 18 évesen sem engedtek. Ha viszont ők mondtak valamit annak úgy kellett lennie, és úgy is volt:)
SnowMass 2008.11.18. 14:16:04
mint megvilágítottam a tájokozódási képességeknek ebben a korban még fejlődniük kell:)
ezért sem lehet nekik irányítani, de ez nem zárja ki az akaratot.
na jó, ezt már csak hülyülésként írtam, értem én hogy poént akartál kicsikarni belőle:D
Bejjja 2008.11.18. 14:23:49
2008.11.18. 14:27:13
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 14:30:06
nem tudom...
nálam működött. Talán mert a kaja központi szerepet tölt be az életemben, azt meg anno tőlük kaptam:)
2008.11.18. 14:38:56
Nem voltam rossz gyerek és minden érdekelt, de ami nem, az nagyon nem. Evvan.
Picard kapitány, aki nem meleg csak angol. 2008.11.18. 14:53:00
"Nem voltam rossz gyerek"
miért nem ezzel kezdted?
én az voltam:)
sziszikee 2008.11.18. 15:31:57
Mindkettőnek!
Vedd észre, h csak tönkre tesznek. Keress magadnak egy olyan társat, aki szabad és tényleg te kellesz neki!
Zazzzy 2008.11.18. 17:21:02
summarygloss - ezeken már én is gondolkodtam, az az igazság...de nem tartom valószínűnek.
SnowMass - mind a 2 értelemben. lelki / anyagi.
amúgy B-nek már lapát volt, leszarom mit csinál magával, rájöttem, hogy csak az agyamat húzta, bár mai napig állítja az ellenkezőjét. hát ez van...
Zazzzy 2008.11.18. 17:28:46
Zazzzy 2008.11.18. 17:43:38
bírom, neten mindenkinek kurva nagy a pofája. de majd szűröm őket max... :D aki pedig rendes, kedves tanácsokkal próbált ellátni, elmondhatom: amióta megírtam a post-ot, több helyen is változtattam a jelenlegi életemen...és nem csak a kapcsolataimra nézve...dehát kurvaanyázni könnyebb...
The King & Kinga (törölt) 2008.11.18. 18:28:15
EW 2008.11.19. 08:24:02
2008.11.19. 08:51:00
Nem, mert az első akkor történik, mikor az ember eljut a szakítani_kell ponthoz, és nem teszi. A második az, mikor "ha már nem lépett le, mikor le kellett volna", ottmarad, és megpróbál úgy tenni, mintha misem történt volna.
Az elsőnél a határozatlanság, a másodiknál a naivság és gyávaság a kulcs.
Dandelion 2008.11.19. 11:53:43
Méghozzá nem is akármilyen, hanem egy szivlapát mindkettő pasi hátába!
Utálom az olyan pasikat, akik összejárnak, együtt alszanak az exükkel! Sortűzzel kéne az összeset kivégezni!
szösz0 2008.11.24. 21:33:51
ne hagyd magad!legyél már annyira büszke és szeresd magad annyira hogy nem maradsz együtt egy ilyen xar alakkal!hülység hogy szereted!sose akarj olyannal lenni aki nem akar téged!
a másik hogy sose higyj el minden szépet elsőre egy pasinak, pláne ha az már az elején szerelmet vall:)
fel a fejjel és menj tovább...:)
acta est fabula 2009.01.10. 21:57:56
keresd őt és rendbe fog jönni az életed!