Amikor a kurucinfót küldözgetik szerelmes levelek helyett? Az már a vég.

Én lány, ő pasi, 20as éveink közepén. Kb 4 hónap után ő dobott engem, ezzel a szerintem marha jó a szakítóindokkal:

- Nekem fontos a magyarság, a házasság és a templombajárás.

:o) így jár a lány, ha nem figyel fel arra, ha a párja szerelmes levelek helyett (na jó mellett) a kuruc.info cikkeit küldözgeti neki, meg a romák szaporodási üteméről grafikonokat :o). mondjuk jó, hogy így történt, mert egyrészt most szuper szituban vagyok, másrészt meg nyilván nem lázongtam volna nagymagyarországért, meg nem csápoltam volna az első sorban kárpátián :o).

A dolgok másik végét is megjártam :o) Itt én 20 körül, pasi 18 körül és zsidó, ebből nem lett kapcsolat, csak ismerkedési fázisig jutottunk el. Szegény srác kicsit paranoid volt, ha valami miatt szólni mertem, akkor az volt a nagy kérdés, hogy ez most azért van-e, mert ő zsidó. Először türelmesen válaszoltam, hogy nem, nem dehogy. De hát így nem lehetett semmit sem megbeszélni, mert mindenre ez volt a reakció, hogy baj-e hogy zsidó. És hát a félelme megteremtette magát, mert elegem lett ebből, és az egyik ilyen szituban mondtam, hogy igen, az a baj, hogy zsidó.