Egy évvel ezelőtti történet folytatását olvashatjuk most, mert már az akkori folytatásnak is vége lett.

Pontosan egy évvel ezelőtt, ezen a napon írtam meg Béla és Andor közötti vívódásomat. Akkor volt a 27-ik születésnapom.

Bélát választottam, akivel minden jól ment. És beleszerettem. Nagyon.

Júliusban elment a haverokkal Tisza-túrára, gondolhatjátok mi történt. Hát igen. Megcsalt. Kiderült. Nagyon dühös voltam.

Másnap jött az összepakolt cuccaiért, amin várta a levelem, hogy mit vihet még el a közös dolgainkból, ha esetleg szüksége van rá. Mindent otthagyott nekem. (hadd emlékezzek)

Írt egy pár sort: Nagyon sajnálja, hogy ezt történt, nem így akarta. Szeret, de nem úgy ahogy kellene. Most nagyon rossz neki is. Bocsánatot kért. Szar alaknak hívta magát.

Azóta egyszer találkozunk, megbeszéltük, hogy mi miért történt lezártuk a nyitott kérdéseket.

Ő azóta is együtt van a lánnyal. Én meg azóta is szenvedek.

Tök jó 28 évesnek lenni, azzal a tudattal, hogy lecseréltek egy fiatalabbra.