A filmesek elég nagy köcsögök, én már csak tudom.

hello szakítósok.

egyik abszurd szakításomat osztanám meg veletek, rövid leszek, és nőies. én a magányos éppnemrégotthagyott szerencsétlen nő, ő meg a közelemben lévő dvd-téka sármos dolgozója. viszonylag ritkán vettem ki onnan filmeket. e megtört állapotomban egyik magányos esti dvd-zésemhez indultam munícióért, és feltűnt a pult túloldalán. addig nem nagyon vettem róla tudomást, ezúttal segítőkészen válogatott nekem filmeket, lehetőleg olyan zokogós-sírós csajosat. szikra megvolt. legközelebb elkérte a számomat. kávéztunk, találkoztunk még párszor, majd a lakásában végződtünk. másnap keresett, és magamat is megleptem azzal, hogy reagáltam. Nem úgy terveztem, de nagyon jó volt vele. Teltek-múltak a hetek, és nem akaródzótt felhagyni az összejárással. jófej volt, és állandóan filmes frázisokkal bombázott, még az ágyban is. eleinte vicces volt. aztán kezdett idegesíteni. egy igazi filmbuzi volt, akit persze nem kellett sokáig elviselnem már. a hatodik hétnél járhattunk kábé. nem keresett napok óta. elmentem filmekért. ő dolgozott aznap is, mikor beléptem épp egy másik lányt nyaldosott. odaálltam a pulthoz kezemben dvd-kkel, - khhmmm- és csak néztem kérdően. rámnézett, mintha nem is ismerne és ennyit sikerült reagálnia:

- sajnálom, de a tagságid lejárt nálam…vagy inkább úgy mondjam, hogy hasta la vista baby?!???

majd elfordult és folytatta tovább az enyelgést a parasztja. valamiért nem vágott falhoz, de tény, h eléggé megcsinálta a napomat ezzel az alázással.

teszkóban nem voltunk, gumit én vettem, katonának meg elmehetne, hátha Szakaszos mellékszerepben találná magát…